На сутринта Луна се събуди объркана. Тя знаеше, че докато гледа Матео да себе си няма да го забрави завинаги. Когато с Амбър се видяха в училище тя я попита какво и е.
- Амбър - Какво ти е?
- Луна - Нищо ми няма. Не съм се на спала
- Амбър - Добре, аз отивам с Матео до вън. Идваш ли?
- Луна - Не.
- Амбър - Добре.~~~ Амбър и Матео ~~~
- Матео - Здравей.
- Амбър - Здравей.
- Матео - Как си?
- Амбър - Добре съм, но ме притеснява Луна. Тази сутрин дойде тъжна без настроение. Каза, че не се е на спала, но аз я познавам. Знам, че има нещо друго.
- Матео - Остави я. Тя ще се оправи.
- Амбър - В хм.
Тогава Матео се опита да я целуне, но тя се от дръпна.
- Амбър - Извинявай, аз...
- Матео - Спокойно.
- Амбър - Трябва да ти кажа нещо.
- Матео - Слушам те.
- Амбър - Родителите ми не ми позволяват до съм с теб.
- Матео - Знаех си. Амбър аз те обичам и ако трябва да се крием ще го направя.
- Амбър - Наистина ли?
- Матео - Разбира се. Ти си най - важното нещо за мен!
- Амбър - Добре.Така се мина деня в училище. Луна не излизаше от класната стая през цялото време. Искаше да е със съучениците си, колкото и да не се понасяха с някои. Все пак бяха 8 клас и след завършването всички щяха да се разпръснат на различни места. А и с тях и беше забавно. Забравяше за Матео, Гастон, за обърканите си чувства към Гастон. Но с един нейн съученик, с който бяха от бебета заедно, знаеше, че и има нещо.
- Феде - Лу, какво ти е?
- Луна - Нищо ми няма.
- Феде - Баба ти на таратанци. Тия ги говори на шапката ми.
- Луна - Не знам какво изпитвам към едно момче.
- Феде - По конкретно.
- Луна - Ще ти разкажа, но няма да казваш на никой!?
- Феде - Добре.
- Луна - Ами запознах се с едно момиче. Тя има приятел, който тя харесва и вчера ми писа да говоря с него защото се били скарали. Чухме се и говорихме и през цялото време изтръпвах докато му слушах гласа.
- Феде - Значи имаш нещо към него
- Луна - Не знам. Запознах се с едно момче и се влюбих в него веднага щом го видях. За това съм объркана.
- Феде - Лу лесно е! Просто разбери с кой се чувстваш по - добре и тогава ще разбереш и чувствата си.
- Луна - Не искам да нараня никого.
- Феде - Типично теле - говедо! Не мисли за другите! Спри да мислиш за другите и помисли за себе си! Важната си ти! Ако приятелката ти, ти е " приятелка" ще ви разбере и двамата.
- Луна - Благодаря ти Феде.
- Феде - За нищо. Между другото разбра ли, че братовчед ти другата година май ще се мести тук.
- Луна - Не ми е казал.
- Феде - Пак ще сме си тримата лудаци!
- Луна - Пак ли ще подлудявате госпожите?
- Феде - Особено онази по испански! Толкова ме дразни, само се заяжда с мен и Диего.
- Луна - И мен ме дразни.
- Феде - Добре Лу, аз тръгвам ще се видим утре.
- Луна - Добре. Чао.
- Феде - Чао.Тогава Матео звънна на Луна.
- Матео - Луна може ли да се срещнем в парка?
- Луна - Добре, какво е станало?
- Матео - Ще ти кажа.
- Луна - Идвам.~~~ В парка ~~~
- Луна - Слушам те
- Матео - Опитах се да целуна Амбър, но тя се от дръпна. Защо?
- Луна - Защо не я попита?
- Матео - Не знам.
- Луна - Говори с нея.
- Матео - Ти не знаеш ли?
- Луна - Виж какво и да знаех аз нямаше да ти кажа защото не искам да се бъркам във връзката ви. Не знам защо го е направила. Давам ти съвет говори с нея.
- Матео - Как? Та ние не оставаме сами
- Луна - Добре аз няма да излизам тази вечер. Вие излесте и се разберете.
- Матео - Благодаря ти.( тогава Матео я прегърна и Делфи ги видя)~~~ Делфи и Амбър ~~~
- Амбър - Ало?
- Делфи - Аз ти казах, че ще ти изневери!
- Амбър - За какво говориш?
- Делфи - Луна и Матео се прегръщаха.
- Амбър - Ясно.
- Делфи - Аз ти казах.
- Амбър - Чао.Амбър писа на Луна
- Амбър - Ще те питам нещо.
- Луна - ?
- Амбър - Имаш ли връзка с Матео?
- Луна - Моля?
- Амбър - Имаш връзка с Матео?
- Луна - Амбър ти нормална ли си? Как мислиш, че ще ти причина това? Пас онази Делфина нали? Казала ти е, че сме били с Матео в парка. Ще ти кажа защо ме извика. Иска да знае защо си се отдръпнала, когато се е опитал да те целуне. Казах му да говори с теб защото не знам, а и да знаех нямаше да му кажа, за да не ви се бърка в във връзката.
- Амбър - Наистина ли?
- Луна - Амбър за бога харесвам Матео, но не бих ти го причинила!
- Амбър - Ами Делфи ми каза, че сте се прегърнали и аз ....
- Луна - И ти и повярва? Благодари ми за съвета Амбър! Това е! А сега ме извини, но имам работа.
- Амбър - Чао.~~~ Луна ~~~
Пак тази идиота! Иска да ни скара с Амбър, а тя и вярва.... Не мога да повярвам....