Част 6 - Новата учебна година.

235 14 6
                                    

Минаха се няколко месеца откакто Луна и Амбър спряха да си говорят, а също и с Матео. На Луна и беше много гадно без Амбър, но така се чувстваше добре защото никой не я занимава с проблемите си, а тя беше щастлива с Гастон. С него бяха вече около година заедно. Гастон беше в друг град, но с Луна се виждаха всеки уикенд. Връзката им беше силна и никой не можеше да я разруши лесно. Най - добрата приятелка на Гастон -  Вал се сближи много с Луна. Станаха си много добри приятелки. Луна също си стана още по - близка с Нина. Двете бяха неразделни. Когато Нина разбра, че Гастон и Луна са заедно, първоначално и стана много гадно защото тя го харесваше, но за нея беше по - важно приятелството и с Луна.
Настъпи обаче новата учебна година - 10 клас.

~~~ Новата учебна година ~~~
Щом видя съучениците си Луна много се зарадва. Разбра също, че и братовчед и Симон също ще е в нейния клас. Те не се бяха виждали от 2 години защото родителите му трябваше да се преместят в Чили, а Симон трябваше да отиде с тях.
- Класната - Ученици Здравейте. 
- Уч. (Учениците) - Здравейте госпожо.
- Класната - Тази година трябва да се стегнете повече.
- Уч. - Да госпожо.
- Класната - Това е първото нещо, второ тази година ще имате нов ученик в класа, надявам се да се разбирате.
- Нико - Ако е толкова луд, колкото мен и Педро, значи ще се разбираме много добре.
- Класната - Николас,  още от първия учебен ден ли започваш?
- Нико - Само казвам госпожо.
- Луна - Госпожо не им обръщайте внимание.
- Нико - И ти си в тази група сладурано.
- Луна - Знам ( всички се засмяха ). Госпожо кажете ни кой е този ученик, нямам търпение да го видя.
-Класната - Това е Симон Алварес.
- Луна - Симон?
- Нико - Да не би да го познаваш?
- Класната - Хайде влез Симон.
- Луна - Симон?
- Симон - Луна?
- Луна - Симон, кога се върна? Защо не ми се обади?
- Симон - Щях, но след като свърши учебния ден.
- Нико - Вие да не сте гаджета?
- Симон и Луна - Братовчеди сме!
- Педро - Луна и защо не си ни казвала за него?
- Луна - Не е ставало на въпрос.
- Класната - Моля ви! Сядайте!
Луна и Симон седнаха, а класната отново започна да говори за това как трябва да се стегнат тази години.
- Класната - Е това е. Утре в 8 ви почват часовете значи в 7:30 трябва да сте тук.
- Уч. - Ясно.
Учениците си тръгнаха и Нико и Педро поканиха Симон и Луна да отидат с тях в кафенето, където ходят те - Roller.
- Нико - Хей, Симон искате ли с Луна да дойдете с нас в Roller?
- Симон - Добре.
Те тръгнаха натам, но за Луна гледката не беше хубава. Там видя не кой и да е, а самия Матео.
- Луна - Супер ( сърказъм )
- Симон - Какво?
- Луна - Нищо.
- Нико -Какво ще пиете? За Луна знам - фреш от портокал, а ти Симон?
- Симон - Същото.
- Нико -Добре
Нико,  Педро, Луна и Симон седяха и си говориха, а през това време се появиха Амбър, Делфи и Хасмин. На Луна отново и стана гадно, но нямаше, какво да направи. Амбър я излъга, а Луна най - много от всичко мразеше да я лъжат.
- Нико - Още ли не си говорите?
- Луна - Да. Нямам и намерение да говоря с нея. Тя ме излъга, а най - много мразя да ме лъжат.
- Симон - Какво е станало?
Луна му разказа всичко.
- Симон - Ясно.
- Луна - Мхм.
- Симон - А имаш ли си гадже?
- Луна - Да, Гастон много е сладък.
- Симон - Може ли да ми покажеш снимка?
- Луна - Разбира се.

 - Симон - Може ли да ми покажеш снимка?- Луна - Разбира се

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Симон - Сладки сте
- Луна - Знам.
Докато Луна и момчетата си говореха Матео постоянно я гледаше.
- Симон - А какво ти е историята с онзи там? ( Матео )
- Луна - Остави, дълга история за разказване.
- Симон - Не искаш или не искаш да говориш защото те е страх да се върнат чувствата ти към него.
- Луна - Какви чувства? Стига Моля ти се.
- Симон - Добре щом казваш.
- Луна - Хайде да си ходим.
- Симон - Добре.
- Луна - Момчета до утре.
- Нико - Чао.
- Симон - Чао.
Те си тръгнаха и се прибраха. Оказа се, че ще са съседи.

Винаги Ли Ще Те Обичам?Where stories live. Discover now