Дойде юли месец - лятото. Луна се запозна с едно момиче - Лили. Станаха си много близки.
- Лили - Луна Здрасти.
- Луна - Здравей.
- Лили - Как си?
- Луна - Добре съм, а ти?
- Лили - Аз също.Тогава Луна си погледна телефона и видя, че Матео и е пратил покана за приятелство във фейсбук след като Луна го беше махнала.
- Луна - Как така се сети за мен....
- Лили - Какво?
- Луна - Едно момче. Бивш приятел.Луна и разказа всичко.
- Лили - Този е глупак.
- Луна - Говори ми...През Луна тогава все едно беше минал ток през нея. Спомни си моментите с Матео и тогава и звънна телефона.
- Гастон - Красавице..
- Луна - Как си скъпи?
- Гастон - Уморен съм.Гастон и разказа, какво е правил през дена и затвориха. Тогава Матео писа на Луна
- Матео - Здравей.
- Луна - Здравей.
- Матео - Как си?
- Луна - Добре, а ти?
- Матео - И аз. Не мислех, че ще ме приемеш.
- Луна - И защо?
- Матео - Ами не знам. Искаш ли да излезем?
- Луна - С една приятелка съм.
- Матео - Е нищо.
- Луна - Добре.Излезнаха вечерта и Луна запозна Лили и Матео. Лили хареса Матео и започна да се закача с него. Луна не обръщаше внимание първоначално, но после усети, че нещо я пробива отвътре и че страда. Мислеше си, че започва отново да го харесва. След това се прибраха.
- Лили - Матео е много готин
- Луна - Сигурно.
- Лили - На теб какво ти е?
- Луна - Нищо ми няма.Луна си легна и заспа. Телефонът и звънна на сутринта и видя, че е Гастон, но не беше той.
- Луна - Ало?
- ??? - Здравей красавице.
- Луна - А ти коя си? И защо вдигаш на Гастон телефона?
- ??? - Звъня ти да ти кажа, че аз съм бившата на Гастон и в момента сме заедно в едно легло. Спахме заедно.
- Луна - Моля?
- ??? - Дам.Тогава се събуди Гастон и взе телефона.
- Гастон - Луна?
- Луна - Не искам да те нито чувам нито виждам!
- Гастон - Но..
- Луна - Сбогом.Луна затвори телефона, но не страдаше толкова, колкото страдаше за Матео. На вечерта с Матео пак излезнаха двамата сами.
- Матео - Какво става Луна?
- Луна - Нищо, при теб.
- Матео - Нищо.
- Луна - Аха.
- Матео - Луна?
- Луна - Кажи?
- Матео - Сънувах, че те целувам.Луна тогава не можеше да каже нищо. Мълчеше.
- Матео - Кажи нещо.
- Луна - Какво да ти кажа?
- Матео - Луна искам да те целуна.Тогава Матео целуна Луна. Тогава сърцето и започна да бие усилено. Тя не се от дръпна защото искаше да го целуне. След целувката се прибраха. По пътя никой нищо не каза. Мълчаха.
~~~ На следващия ден ~~~
Луна стана и си спомни целувката. Тя разбра, че харесва отново Матео, но той нея не.
- Матео - Хей.
- Луна - Здравей.
- Матео- Как си?
- Луна - Добре, а ти?
- Матео - Супер. Знаеш ли Луна мисля, че съм влюбен в едно момиче.
- Луна - Кое? - Луна беше щастлива защото си мислеше, че е тя, но когато видя отговора му тя се разплака.
- Матео - Лили.
- Луна - Лили?
- Матео - Да.Тогава Луна се разплака.
- Матео - Кажи нещо.
- Луна - Кажи, какво искаш от мен? Целуваш ме, а на следващия ден ми казваш, че си влюбен в друга. Много добре знаеш, че те харесвам много и ти пак ме нараняваш. Защо го правиш? Защо ме нараняваш? Искаше ми се понякога да не те познавах!
- Матео - Луна аз...
- Луна - Няма аз! Достатъчно.Луна спря да говори с него. Не си бяха писали от две седмици, но както винаги той и писа, но тя не му отговори защото говореше с Нина и и разказваше, какво е станало.
- Нина - Сериозно ли? Как може да е такъв?
- Луна - Не знам Нина. Опитвам се да не мисля за него.
- Нина - но не се получава нали?
- Луна - Мхм.
- Нина - Какво ще правиш?
- Луна - Нищо няма да правя. Достатъчно се мъчех, за да го забравя и сега отново да стане същото. Нямам такова намерение. Няма да правя нищо. Нямам търпение да се махна от тук и да отида в университета в Калифорния.
- Нина - Още малко.
- Луна - Да. Тази година и другата и край с мъчението.
- Нина - Да. Луна защо не направиш нещо?
- Луна - Няма какво да направя.
- Нина - Защо не продължиш да се бориш за него?
- Луна - Защото, колкото и да се боря няма смисъл от всичкото това.С Нина продължиха да си говорят. Луна знаеше много добре, че щом Матео отново е в живота и тя няма да го забрави лесно. И точно така стана.
Минаха се 2 месеца преди да почне отново новата учебна година - 11 клас. Луна вече беше свикнала с мисълта, че с Матео ще са само приятели, но пак страдаше докато не се появи едно ново момче и да я накара поне за няколко месеца да забрави Матео.