"Ne?" Dedim yüksek çıkan sesimle.
"Evet Mirhan ağa senin olmak istiyorum." Dediklerinin farkın da mı acaba?
"Sırma sarhoşsun ve böyle diyorsun." Gerçek olmasını o kadar çok isterdim ki.
"Hayır ,sende beni istiyorsun dimi?" Gülümseyerek söylediği cümleler o kadar eşsiz ki.
İçimde kurduğum dünyadan çıkıp;"Hayır. Seni istemiyorum ve söyle evin nerede ?"Aslında onu istiyordum ama o sarhoştu ve böyle diyordu.
"Sırma hadi söyle evin nerede ?" Sorumu tekrarlamama rağmen bir cevap vermedi. Tekrar ;
"Sırma?"dedim.Sırmaya baktığımda uyuyordu. Ne kadar masum uyuyordu, acaba gelmeseydim Kemal,Sırmaya dokunur muydu?
Eğer dokunsaydı Sırmaya, Kemali öldürürdüm. Ama ilk önce Sırma'ya ne yapacağımı bilmiyorum. Hadi Mirhan düşün. Evet ya Sırmayı dağ evine götürmeliyim. Bugün kimse yoktu orada.
Sırmayı kucağıma alıp arabama bindirdim. bende şöför koltuğana bindim. Yan koltukta ki Sırmaya baktım gerçekten benim olmak istiyor muydu?
Neyse arabayı çalıştırıp dağ evine doğru sürdüm. Yarım saat sonra dağ evine ulaştım.Arabadan indim ve Sırma'nın yanına gittim. Sanırım hala sarhoştu. Bu kız gecenin bir yarısında neden bu kadar çok içki içiyordu. Her neyse Sırma 'yı kucağıma alıp eve doğru gittim.Bu kız neden bu kadar zayıf ya ? Kuş kadar yiyiyor herhalde.
Eve girip yatak odama doğru gittim. Sırma'yı yatağıma yatırıp tam gideceken Sırma elimi tutup başının altına koydu. Şimdi ne olucak ? Sırma elimi daha çok çekti ve sıkı sıkı tuttu. Rüyasında bile mırıldanıyordu "Gitme "diye seslenip duruyordu. Napim kalıcam artık yanında.
***
SIRMA'NIN AĞZINDAN
Beynim şuan da patlamak üzere. Ben neredeyim? Şuan hangi adamın ğögsünde yatıyorum.
" Aaaaaaaaaaa" diye bağırdım. İnanamıyorum kendime. Şuan mirhanla aynı yataktaydık. Midem. Hemen lavobaya gitmem lazım yoksa buraya kusucam. Hemen lavobaya girip kulezetin üstüne gidip kustum. Tam saçlarımı tutacaken başka birisi tuttu hemen arkamı döndüğüm de mirhan saçlarımı tutuyordu. Hemen ayağa kalkıp;
"Bana dokundun mu?"
"Hayır sana dokunmadım dün se-" sözünü keserek.
"Yeter!! Madem dokunmadın sabah neden göğsündeydim söyle hadi."
"İzin ver anlatayım her şeyi. Hiç bir şey göründüğü gibi değil." allahım şuan da sinirden ölücem.
"Ne göründüğü gibi değil sabah tanımadığım bir adamın göğsünde uyanıyorum.
"Dün gece senle o ş******z Kemal bara gittiniz. Kemal seni sarhoş edene kadar içirdi, sonra sen sarhoş olunca seni alıp otele götürecekmiş. Bende seni alıp buraya getirdim.Seni yatağa bırakıp tam gidecekken elimi kafa' nın altına koydun. O kadar sıkı tuttun ki bende gidemedim. Sonrası senin bildiğin gibi." Eyvah ki
-Kemal neden böyle bir şey yapti ki?
-Anlamadın mı?Adam seni seviyor.
-Ne!, olmaz öyle şey.
-Neyse bunun bedelini ondan sorucam ama ilk önce ben acıktım hadi gel kahvaltı yapalım.
-Dur bir saniye neden bana yardım ediyorsun?
-Unutma ben buranın ağasıyım herkesin güvenliği benim için önemli.Tasatüf eseri sen ve Kemali gördüm.Seni zorla bir yere götürdüğünü anladım ben de seni alıp buraya getirdim .Anladın mı?
-Saol o zaman.
-Önemli değil de, bana bir kahvaltı yaparsan iyi olur.
-Hay Hay mirhan ağa.
-Senin o mirhan ağa dediğin dilini...
-Bir şey mi dedin?
-Yoo,bir şey demedim.Açım dedim .
-Peki,ama önce bu elbiselerden kurtulmam lazım.Kıyafet felan yok mu?
-Keşke olsa be güzelim ama yok.
-Napicam ben şimdi?
-5 dk sonra aşağıda bekliyorum seni çabuk "5 dk sonra aşağıda bekliyorum seni diye tekrar ettim alayla.
"Ne dedin?"Bu adam gittmedi mi?"Hiç ne diyecem? "
"Tamam hemen gel aşağı"kafamı sallamakla yetindim . Hadi sırma düşün nasıl kurtulursun bu elbiselerde.Aşağı, ya sıfır kolu atletle inicem ya da bu iğrenç kokan elbiseler ile yemek yiyeceğim.En iysi atletimle inmek yoksa yemek yiyemem.Üsümde ki gömleği çıkartıp bir kenara koydum ve aşağı indim.İndiğimde mirhan gözlerini benden alamıyordu.Güzel olmadığım halde bana böyle bakması, tuhaf yani.
-Ne bu halin?
-Sen elbise yok deyince bende mecbur bu halde geldim.rahatsız olduysan gömleğimi giyebilirim.
-Neyse ben açım yemek yok mu?
-Tam-"konuşma mı kapı zilli kesti. Kimdi acaba?
-Ben kapıya bakayım ağam."Tamam dercesine kafasını salladı.
Bende gidip kapıyı açtım gördüğüm insanla yerime çivillendim . Yusuf ağa,mirha'nın babası.Keşke şuan da yer yarılsa yerin dibine girsem.Rezil oldum adama.
-A-ağam"Arkadaslar umarım bölümü beğenmişsinizdir.Beğendiyseniz yorum yada votelerinizi bekliyorum. :-) :-)
YAZIM YANLIŞLARI VARSA KUSURA BAKMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN
ChickLitSizce büyük aşk var mıdır?...Büyük aşklar ya sonsuzdur ya da o'nsuz .Sırma'nın aşka inancı sonsuzdur ama Mirhan'ın sevdası yüzünden Sırma'nın aşka inancı yoktur. Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibiydi Sırma'nın mavi ren...