\\1//

7.9K 438 25
                                    

"Naung...ထ‌ေတာ့ကြာ..၊မိုးလင္‌း‌ေနၿပီ‌ေနာ္‌..Naung!!!"

‌ေယာက္‌်ားပီသတဲ့ အသံနဲ႔အတူ က်‌ေနာ္‌့အခန္‌းထဲ ၀င္‌လာၿပီး က်‌ေနာ္‌့ကို ႏိႈး‌လာတဲ့သူ....

မွန္‌ျပတင္‌း လိုက္‌ကာစကို ဆြဲဖြင္‌့လိုက္‌‌ေတာ့ ထိုး၀င္‌လာတဲ့ မနက္‌ခင္‌း ‌ေန‌ေရာင္‌စက သူ႔ကို ထင္‌ဟပ္‌လိုက္‌ခ်ိန္‌မွာ‌ေတာ့ က်‌ေနာ္‌့ ႏႈတ္‌ခမ္‌းထက္‌ အျပံဳးတပြင္‌့ ခ်ိတ္‌ဆြဲလို႔...

"Naung..ထ‌ေတာ့ဆို‌ေန‌ေနာ္‌..‌ေအး..ႏိုး‌ေနရဲ႕သားနဲ႔..‌ေစာင္‌ျခံဳထဲ‌ေခြမ‌ေနနဲ႔..ထ..ငါမနက္‌စာလုပ္‌ၿပီးသြားၿပီ.."

မ်က္‌လံုးပြင္‌့ရက္‌သားနဲ႔ သူ႔ကို‌ေငး‌ေနတာ ျမင္‌‌ေတာ့ ‌အ‌ေဖတ‌ေယာက္‌လို ဆူလာတဲ့ သူ...

"ငါအိပ္‌ခ်င္‌‌ေသးတာ.."

သူဆြဲယူသြားတဲ့ ‌ေစာင္‌ကို ျပန္‌ဆြဲယူလိုက္‌ၿပီး ျငဴျငဴစူစူ ျပန္‌‌ေျပာလိုက္‌‌ေတာ့ အုန္‌းကနဲ ‌ေဆာင္‌့ကန္‌လာတဲ့ သူ႔‌ေျခ‌ေထာက္‌က က်‌ေနာ္‌့ တင္‌ပါးထက္‌...

"‌ေတာ္‌!!ထကြာ..အလုပ္‌ပိတ္‌ရက္‌‌ေလး..အိမ္‌ကို သန္‌႔႐ွင္‌း‌ေရးလုပ္‌ရ‌ေအာင္‌ Naungရာ..မဆိုးစမ္‌းနဲ႔ကြာ.‌ေနာ္‌..."

‌ဆူမလိုလုပ္‌ၿပီးမွ အဆံုးသတ္‌က်မွ ‌ေခ်ာ့‌ေျပာလိုက္‌တာ‌ေၾကာင္‌့ က်‌ေနာ္‌ ျပံဳးျပလိုက္‌ၿပီး...

"Okခပ္‌..မ်က္‌ႏွာသစ္‌ၿပီးလိုက္‌ခဲ့မယ္‌‌ေနာ္‌.."

‌အိပ္‌‌ေနရာက‌ေန ထထိုင္‌လိုက္‌ၿပီး ‌ေခါင္‌း‌ေလး‌ေစာင္‌းရင္‌း ‌ေျပာလိုက္‌တဲ့ က်‌ေနာ္‌့ ဆံပင္‌‌ေတြကို သူက ဆြဲဖြသြားကာ ျပံဳးျပလာၿပီး...

"Aigoo...Pali..Pali..ok??"

သူ႔အမိ‌ေျမဘာသာစကားကို ‌ေျပာၿပီး အခန္‌းထဲက ထြက္‌သြားတဲ့ ‌ေကာင္‌‌ေလးကို ၾကည္‌့ၿပီး က်‌ေနာ္‌.... ႏွလံုးသားတည္‌႐ွိရာလို ‌ေျပာၾကတဲ့ ဘယ္‌ဘက္‌ရင္‌အံုက္‌ို လက္‌နဲ႔အသာဖိလိုက္‌ၿပီး...

"ၿငိမ္‌ပါ‌ေတာ့ကြာ..‌ေနာ္‌..လိမၼာပါတယ္‌.."

Huk..က်‌ေနာ္‌့ မနက္‌ခင္‌းဟာ သူ႔အျပံဳးနဲ႔တင္‌ ျပည္‌့စံုသြားျပန္‌ၿပီ...

Noon Naung..Noon Naung...မင္‌းဟာ‌ေလ..Park Chanyeolကို ခ်စ္‌‌ေနတာ ႐ူးမတတ္‌ပဲ‌ေနာ္‌...

ႏွလံုးသားျဖင္‌့ ၾကည္‌့၍ ျမင္‌သည္‌...(Baekhyun×Chanyeol×OC-Yaoi)Where stories live. Discover now