My Psycho baby (Intro) Z+U

4.7K 194 5
                                    

#Zawgyi

Tiffanyဆုိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​က သူမရဲ႕ ​ေက်ာင္​းမွာကတည္​းက ​ေပါင္​းလာတဲ့ အခင္​ဆုံးျဖစ္​တဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း Choi Sooyoung နဲ႔အတူ စိတ္​က်န္​းမာ​ေရး ​ေဆး႐ုံမွာ ဆရာ၀န္​ အျဖစ္​ အလုပ္​လုပ္​ၾကသူ​ေတြ.....
တ​ေန႔ မ​ေမ်ွာ္​လင္​့ဘဲ ​ေဆး႐ုံကုိ ​ေရာက္​လာတဲ့ psycho ​ေကာင္​မ​ေလး တ​ေယာက္​ကုိ Tiffany စိတ္​၀င္​စားမိသြား​ေသာအခါ....... ထုိ​ေကာင္​မ​ေလးကလည္​း ဘယ္​ဆရာ၀န္​ကုိမွ လက္​မခံဘဲ အျမဲ ​ေသာင္​းက်န္​း​ေနရာမွ Tiffanyနဲ႔ ​ေတြ႔ၿပီး Tiffanyကုိ သံ​ေယာဇဥ္​တြယ္​မိသြား​ေသာအခါ.....
"နင္​ဟာ ငါ့အတြက္​ဘဲ Tiffany...... ဒါ​ေပမယ္​့ တစ္​​ေန႔က်ရင္ နင္​လည္​း ငါခ်စ္​ခဲ့တဲ့သူ​ေတြလုိဘဲ ငါ့ကို ထားခဲ့မွာ မဟုတ္​လား.. နင္​ငါ့ကို ထားခဲ့ရင္​ နင္​့ကို ငါသတ္​ပစ္​မိ​မွာ​ေနာ္​ Tiffany......"
အ​ေတြးထဲ​ေပၚလာတာ ​ေရးမိတာ😁😁 က်န္​တဲ့ fic​ေတြ​ေတာင္​ ၿပီး​ေအာင္​ မ​ေရး​ေသးဘဲ လက္​ယားၿပီး အသစ္​တစ္​ပုဒ္​​ေရးမိျပန္​ၿပီ 😓
စကားၾကမ္​း​ေလး​ေတြ နည္​းနည္​းပါရင္​ သီးခံဖတ္​​ေပးၾကပါ​ေနာ္​ 😁😁

#TBC

#Unicode

Tiffanyဆိုတဲ့ ကောင်မလေး တစ်ယောက်က သူမရဲ့ ကျောင်းမှာကတည်းက ပေါင်းလာတဲ့ အခင်ဆုံးဖြစ်တဲ့ သူငယ်ချင်း Choi Sooyoung နဲ့အတူ စိတ်ကျန်းမာရေး ဆေးရုံမှာ ဆရာဝန် အဖြစ် အလုပ်လုပ်ကြသူတွေ....

.
တနေ့ မမျှော်လင့်ဘဲ ဆေးရုံကို ရောက်လာတဲ့ psycho ကောင်မလေး တယောက်ကို Tiffany စိတ်ဝင်စားမိသွားသောအခါ.......

ထိုကောင်မလေးကလည်း ဘယ်ဆရာဝန်ကိုမှ လက်မခံဘဲ အမြဲ သောင်းကျန်းနေရာမှ Tiffanyနဲ့ တွေ့ပြီး Tiffanyကို သံယောဇဉ်တွယ်မိသွားသောအခါ.....

"နင်ဟာ ငါ့အတွက်ဘဲ Tiffany...... ဒါပေမယ့် တစ်နေ့ကျရင် နင်လည်း ငါချစ်ခဲ့တဲ့သူတွေလိုဘဲ ငါ့ကို ထားခဲ့မှာ မဟုတ်လား.. နင်ငါ့ကို ထားခဲ့ရင် နင့်ကို ငါသတ်ပစ်မိမှာနော် Tiffany......"

အတွေးထဲပေါ်လာတာ ရေးမိတာ😁😁 ကျန်တဲ့ ficတွေတောင် ပြီးအောင် မရေးသေးဘဲ လက်ယားပြီး အသစ်တစ်ပုဒ်ရေးမိပြန်ပြီ 😓
စကားကြမ်းလေးတွေ နည်းနည်းပါရင် သီးခံဖတ်ပေးကြပါနော် 😁😁

My Baby is PsychoWhere stories live. Discover now