My Baby Is Psycho (Part-9) Z+U

2.1K 189 26
                                    

#zawgyi

Tiffanyရဲ႕ နဖူးက ​ေသြး​ေတြ အမ်ားျကီး က်​ေန​ေသာ္​လည္​း Taeyeon နားက ထြက္​မသြား​ေသးဘဲ
"Tae Tae စိတ္​ထိန္​းပါအုံး........ "
"နင္​့ကုိ ငါ​ေျပာ​ေနတယ္​​ေလ ထြက္​သြားစမ္​း......"

ထုိျမင္​ကြင္​းကုိ အစအဆုံးျမင္​သြားတဲ့ Yeriမွာနား​ေနခန္​းသုိ႔ အျမန္​ဆုံး​ ​ေျပးသြား​ေလသည္​
"Unnie Unnie Sooyoung unnie......... Fany Unnie ဖန္​ဘူးန​​ဲ႕ ထုခံရၿပီး နဖူးကြဲသြားၿပီ....."

Sooyoungလည္​း ဖတ္​လက္​စ စာအုပ္​ကုိ ပိတ္​ကာ
"ထင္​တယ္​ ဒီလုိျဖစ္​မယ္​ဆုိတာ ငါ သိတယ္​ ဟိုဖန္​ဘူးမကလည္​း ​ေျပာစကား နားမ​ေထာင္​ဘူး ဖန္​ဘူးနဲ႔ အထုခံရတာ နည္​း​ေသး Minho..... စိတ္​ၿငိမ္​​ေဆး ယူခဲ့......."

Yeriနဲ႔ Minhoက စိတ္​​ေဖာက္​​ေနတဲ့ Taeyeonကုိ ခ်ဳပ္​ၿပီး Sooyoungမွာ စိတ္ၿငိမ္​​ေဆးထုိး​ေပးလုိက္​သည္​...... စိတ္​ၿငိမ္​​ေဆး အစြမ္​း​ေၾကာင္​့ Taeyeon ၿငိမ္​သြား​ေလသည္​....
ထုိအခါမွ Minhoတုိ႔ သက္​ျပင္​းခ်ႏုိင္​​ေတာ့သည္​.....Sooyoungက​ေတာ့ ​ေသြး​ေတြစက္​လက္​နဲ႔ Fanyကုိ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးၿပီး ၾကည္​့​ေန​ေလရဲ႕......

Fanyမွာ Sooyoungကို Eyesmile​ေလးျဖင္​့ ရယ္​ျပ​ေနသည္​......Sooyoungက​ မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေခ်ာင္​ၿပီး ထြက္​သြား​ေတာ့ Minoနဲ႔ Yeriမွာ Fanyကို တြဲၿပီး နား​ေနခန္​းထဲသုိ႔ ​ေခၚလာ​ေလသည္​......

​နား​ေနခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေသာအခါ ​ေသြးစက္​လက္​နဲ႔ Fanyကုိ ၾကည္​့ၿပီး Onew တစ္​​ေယာက္​ ​ေမ့လဲသြား​ေလ၏......Sooyoungမွာ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚ ​ေမ့လဲ​ေနတဲ့ Onewကို ၾကည္​့ၿပီး သူ႔နဖူးကုိ သူကုိင္​ကာ
"Minho​ေရ နင္​့ သတၱိခဲႀကီးကုိ သတိရ​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးလုိက္​အုံး Joy နင္​ ခ်ဳပ္​တတ္​တယ္​မဟုတ္​လား ဟုိ Fanyရဲ႕ နဖူးကုိ ခ်ဳပ္​​ေပးလုိက္​အုံး"

Joyလည္​း ​ေဆး​ေသတၱာဘူးကုိင္​ၿပီး ​ေရာက္​လာတယ္​........

"ျဖည္​းျဖည္​း​ေနာ္​ Joy....."
Fany စပ္​ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ ​ေျပာလုိက္​​ေတာ့ Sooyoungမွာ ခါး​ေထာက္​ၿပီး
"ဟိုတ​စ္​​ေယာက္​ထု​တုံးက​ေတာ့ မနာဘဲ Tae Tae Tae Taeနဲ႔ ​ေခါင္​းပါ ​ေပါက္​​ေအာင္​ ထုလႊတ္​လုိက္​ရ သိပ္​ျကည္​့မရ​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​ Fany......"

My Baby is PsychoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora