Off! Cidden Canım sıkılıyordu yaz tatili daha yeni başlamıştı halbuki😫isyandaydım.Benim kocaman dolu dolu bir Defterim vardı oysa, içinde hayalllerim... evet böyle biraz duygusal oldu ama ben böyleyim. Biraz tuhafım mesela benim çok sevdiğim ama arkadaşlarımın dalga geçtiği bir eşyam var ne mi!DEFTERİM... O deftere bu yaz yapacaklarım adlı bir liste yazıyorum. Unutmayayım diye, mesela:=ŞAKA YAP
=MUTLAKA ŞEHİR DIŞINA ÇIK
=MACERA YAŞA Gibi gibi gibi...
Okul biter bitmez bu listeyi yapmıştım.Lise 2 bitmişti.Git git bitmiyorduki bu okul:/Cansu'yu aramaya karar verdim. O benim en iyi arkadaşım,tabi bide Mert var. Abim-kardeşim gibidir. Genelde 3'lü takılırız,ortaokulu beraber bitirdik.lise tercihimiz aynıydı ama aynı sınıfta olucağımızı kim bilebilirdiki. Cansu telefonu açmıyordu. Sen de bana sırt çevirdinya helal olsun dedim kendi kendime. Daha sonra Mert'i aradım.
"Alo!efendim masal""bende iyiyim teşekkür ederim mert😑"
"off,işim var kanka hadi önemli değilse kapatıyorum"
"zaten ben kimim işin daha önemlidir görüşürüz!? Diyip ben kapattım suratına telefonu"
OHH!OLSUN MERT BEY BEN KAPATTIM;)Annemin yanına gitmeye karar kıldım aşağı indim ama ne fark eder annemde kardeşimle ilgileniyordu. Böyle evde durmaktansa dışarı çıkmaya karar verdim.Hemen odama çıktım ve üzerimi değiştirdim,üzerime kısa kollu gömlek giyip altıma da şort giydim. Telefonumuda alıp odamdan çıktım.Anneme dışarı çıktığımı söyleyip kendimi
dışarı attım. Hava gerçekten çok sıcaktı.
Biraz yürüdüm ardından bi çay bahçesinde durup oturdum. Bir soğuk portakal suyu sipariş edip,telefonumu elime aldım. Facebook da dolaşıp çıktım. Telefonu masanın üzerine koyup etrafı izlemeye başladım.tatilin böyle olucağını tahmin etmemiştim. Eğlenirim,gerçek aşkımı bulurum,gezerim,macera aksiyon yaşarım daha neler neler...
Oysa daha ilk günlerden berbattı. Okulun kapanmasının üzerinden 3 hafta geçmişti ve ben bu süre zarfında ilk defa dışarı çıktığımı fark ettim."BÖÖÖ!?"
Bi an neye uğradığımı şaşırdım. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki nefes alamaz hale gelmiştim
"Hangi mal yaptı bunu!"
"Ben? Selam ben Hakan:)"
"Çok korktum senin aklın var mı?niye soruyosam aklın olsa yapar mısın böyle bir şey"
"Pardon..."Diyip kahkaha atmaya başladı. Sinir olmuştum ya. Hala da gülüyordu,"YETER ARTIK GÜLME!?"
"Paa..aardon.....dalıp....git...mişş...tin!"
Artık iyice sinirlenmiştim. Tam kalkıyordum ki kolumu tuttu. Gülmeyi kesmişti. Zaten el deliye hasret ben akıllıya!
"Ne?!"
"Ya tamam tamam özür dilerim. Canım sıkılmıştıda,ben de dışarı çıkayım dedim. Seni görünce tam benim kafadan diyip geldim ama dalmışsın. Bi kaç kere seslendim duymadın, bende böyle bir çözüm buldum."
Biraz Samimi gelmişti,eee? Benim de canım sıkılıyordu bari bu arkadaşla takılıyım
"ismin Hakan'dı değil mi? Bende masal"
"Memnun oldum..."
Baya bir konuşmuştuk akşam olduğunu annem arayınca fark ettim. Hakan kafa çocuktu,birbirimize telefon numaralarımızı verdik. Eee Yen'i bir kankam oldu. Vedalaştık sonra görüşmek üzere ayrıldım.
Eeee bugün de böyle geçti, bakalım yarın nasıl geçecek, pek bir şey olacağını sanmıyorum ama hadi bismillah;)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece bir mesaj🙃
ChickLit+merhaba ben Emin'le görüşcektim -emin diye biri yok burda +emin misiniz? -evet?! +hani emin değildiniz🤣