"hey,masal dalmışsın kanka!"
Hakan'ı görünce rahatladım. Arkadan mert'de geliyordu. Önümüze yemekleri koyup oturdular. Napıcaktım, söylemelimiydim? Hiç bir fikrim yoktu. En iyisi hiç kafaya takmamaktı. zaten yemekleri yedikten sonra bu kafeden gidecektik ve bir daha o çocukla görüşmicektim. Bu beni az da olsa rahatlatmıştı.Yemekleri yedikten sonra kalktık. Mert ve Hakan kendi evlerine gittiler ama Cansu bize geldi. Eve geldiğimizde annemler yoktu. Masanın üstünde not gördüm." Biz akşam yemeğine gittik, ev sana emanet". Bizde pijama partisi yapmaya karar verdik. Harika olacaktı. Pijamalarımızı giydik ve şarkı söylemeye başladık. Zil çalmaya başlayınca susup kapıyı açmaya gittik. Kapıyı açtığımızda karşımızda bir teyze bize uzaylı görmüş gibi bakıyordu.
"Bismillahirrahmanirrahim, tövbe tövbe"
"noldu teyze"
"biraz sessiz olun, ses mahallede yankılanıyor"
"tamam".tamam demekten başka şansımız yoktu. Kapıyı kapatıp, koltuğa oturduk. Cansu oflayıp duruyordu. Zil çalmaya başladı. Bu zili şimdi ben! Acaba yine kim? Söylene söylene kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda Hakan'ı görmemle sevinmiştim. Eğlence gelmişti. Ayağımıza kadar😝"kanka annem beni evden kovdu. Mutfaktaki herşeyi kırınca... sizde kalabilir miyim?"
"tabi kanka buyur geç Cansu'da burda."
Hakan'da içeri geçince baya bi sohbet ettik. Grubumuzun komik çocuğu olmuştu. Cansu bi ara telefonuyla mutfağa gitti. Geldiğinde suratı asıktı.
"noldu"
"nolucak, Merve teyze (Mert'in annesi) aradı. Bu akşam bizde kalıcakmış. Bende masallardayım dedim, o zaman oraya yolluyorum dedi". İyi yine bütün çete buradaydı.Elimin titremesiyle telefona döndüm. Mesaj gelmişti.Gönderen:şaka yaptığım çocuk
O çocuğun senin evinde ne işi var?
İyide bu nerden biliyordu. Etrafa bakınmaya başladım. En iyisi bunu gruba anlatmaktı. Mert'de gelsin, söylicektim yoksa nereye kadar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece bir mesaj🙃
ChickLit+merhaba ben Emin'le görüşcektim -emin diye biri yok burda +emin misiniz? -evet?! +hani emin değildiniz🤣