😆BÖLÜM 2😆

115 13 0
                                    

"""""Hakan"""""😱
      Sabah güneşin Işık'larıyla uyandım. Üstümü değiştirdim. Kahvaltıya inmek için hazırlanırken bi an telefonum aklıma geldi. Mesaj falan var mı diye açtım."23 cevapsız arama,12 kankam,11 cansum. Beni dün reddettikten sonra onlara kırgındım ama her şeyde bir hayır vardır, Hakan kankam olmuştu.

     Kahvaltıya indiğimde sofrada Mert ve Cansu'yu görmemle bir şok yaşadım,bunların burada ne işleri vardı? Beni ilk fark eden Mert oldu ben de niye mal mal dikiliyorsam?
Hemen sofraya geçtim. Bir sessizlik oldu,hadi ama ben sessizlikleri sevmem
"günaydın masal"
"sanada mert😒"
"sen bana hala trip mi atıyorsun? Bak dün önemli bir maç vardı, tam maça giderken aradın zaten geç kalmıştım hadi affet kanka ya!"
"Dün telefonumun şarjı bitmiş masal yoksa sen ararsında ben açmazmıyım, wattpad okuyordum şarjı bitti kenara koydum o ara uyumuşum hadi bırak şu tribi!"
  
     Aslında ikisinin de geçerli sebepleri vardı, ama trip atmak hoşuma gitmişti. Onları böyle biraz daha süründürücekken annem her şeyi bozdu;
"hadi kızım, affet arkadaşlarını bak geçerli sebepleri var!"
"tamam anne;/"
    
       Kahvaltıdan sonra bugünün de sıkıcı geçmemesi için onların benle kalmasını rica ettim. Onlarda "sen istersin de biz yapmaz mıyız kanka diyip hemen kabul ettiler" ŞAKA ŞAKA!?sizce kim öyle der? HİÇKİMSE!

      Tabisi onları tehdit ettim. Salona geçtik ama geçmez olaydık,sadece oturmakla yetindik.
Herkesin elinde telefon. Rehberde dolaşırken HAKAN yazısını görünce hemen aradım.
"alo Hakan naber?"
-her zamanki can sıkıntısı sen?"
-"bak ne dicem müsaitsen bize gelsene arkadaşlarımla tanışırsın, bizimde canımız sıkılıyordu, rehberde görünce dedim Hakan bizi güldürür"
"iyi yapmışsın konum at geliyorum!"
"tamam hadi görüşürüz👋"
    
      Konum atıp telefonu kapattıktan sonra bana şaşkın şaşkın bakan Cansu ve Mert'e her şeyi anlattım, ilk önce biraz şaşırdılar ama sonra onlarda tanışmayı istediler. On dakika sonra zil çaldı kapıyı açınca karşımda Hakan'ı gördüm.
"hoşgeldin"
"hoşbulduk"

       İçeri geçirdim onları Mert ve Cansu'yla tanıştı. Biraz konuştuktan sonra "napalım? Napalım?" Derken yine müthiş zekasıyla Hakan atladı.
"Telefon şakası yapalım?"
"bilmem ki!"
"olabilir"
"yok yapmayalım"
"hadi masal eğlenceli olabilir"
"iyi bari! Ama ben konuşmam?"
"tamam"
     Hakan masanın üzerindeki telefonu aldı, hadi ama o benim telefonum!
"Hakan başkasının telefonunu al!"
"korktun mu? Ya hadi arayalım eğlenelim bitsin!"
"offf!!!"

       Cansu ve Mert sırf gıcıklığına telefonlarını vermediler, onlarda korkuyorlar😏sanki ben anlamdım! Hakan telefonu eline aldı ve sırasıyla numara sallamaya başladı, her seferinde birimiz işleticektik. İlk Cansu aldı:
"buyurun sigara bırakma hattı?"
"merhaba ben sigara kullanıyorum ama bırakmak istiyorum"
"sesiniz küçük biri gibi?"
"ya sorun da orada,63 yaşındayım ama 2001 doğumluyum"

       Ve kapanma sesi, hepimiz kahkahalara boğulduk!sıra Mert'e geldi o biraz tedirgin miydi yoksa bana mı öyle gelmişti?
"alo abi cesedi napalım?"
"hele şükür, sonunda öldürdünüz şu şerefsizi atın bi uçurumdan dikkat edin böyle ıssız bi yer olsun" OLAMAZ!!!Hepimiz ne diyeceğimizi bilenmedik?
"sen beni mal mı zannettin? Gidin işim gücüm var, başkalarına yapın şu şakaları bu neslin çocukları da....."

      Mert korkudan telefonu kapatmıştı. Şoku atlattıktan sonra gülmeye başladık cidden çok komikti! Ama herkes gülmeyi kesip bana bakınca anladım herşey buraya kadarmış,hoşçakal hedef Defterim,hoşçakal anne,hoşçakal baba😐
"masal yapmıyor Musun?"
"dur bi Hakan ilk defa yapıcam!"
     
      Telefonu aldım ama bir yandan da korkuyordum. Telefonu alıp bi numara salladım, telefonu hoparlöre alıp masaya bıraktım. Telefon çaldı çaldı ve en sonunda biri telefonu açtı.
"Ne!? Bu ne ya "ne" böyle telefon mu açılır!
"emin'i aramıştım.
"ben emin değilim yanlış numara"
"emin misiniz?"
"evet"
"hani emin değildiniz!"
"lan, sen benle oyun mu oynuyorsun!!! Senin ağzına varya....."

      Daha fazla dayanamayıp telefonu kapattım. İlk denememe göre gayet iyiydi, sıra Hakan geldiği zaman yüzüme sinsi gülüşümü taktım, ama gelin görün ki Mert mahvetti:
"benim gitmem gerek kusura bakma kardeşim başka sefere de seninkini yaparız?"
"sorun deli geç oldu zaten bende gideyim"
"annem arıyor bende çıkayım bari"
    Bu ne ya üçü birden gidiyordu. Onları kapıdan geçirdikten sonra telefonumu alıp whatsaap a girdim. Ardından Yen'i grup açtım.
GRUP ADI:TELEFON ŞAKASI ÇETESİ
KİŞİLER:KANKAM,CANSUM VE HAKAN
     
       EVET,ne diyeyim bugün de böyle bitmişti en azından

Sadece bir mesaj🙃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin