(Sebelum tu sy nak sambung sikit pasal EXO sy tertinggal)
Kai : ouh aq lupa kalau korang dah berjaya buat yeoja korang tu percaya gila kat korang korang kena bawa yeoja tu jumpa kita org lak...
Sehun : kenape ?(blur)
Kai : saje biar semua member kita kenal yeoja tu faham...
D.O : x leh ke kalau kita kejar yeoja yg kita suka...?
Kai : kenapa kau ada suka kat seseorang ke...?
D.O : a...aq ta...nya jer kut... X leh ker (tergagap)
Baekhyun : yer ke!!.. Aq x caya ah... Yaa D.O cakap ah sape yg telah berjaya tawan hati kau...?
D.O : mana ada sape2 aq...just tanya jer..
Kai : Aish dah lah tu baekhyun... Kalau kau nak boleh jer tapi pastikan kau memang x der hubungan ngan dia tau...???
Suho : sape kalah dia kena jadi maid kita utk tahun depan... setuju!!!
EXO : setuju!!!
++++++++++++++++++++++++++++++
Kringggg...
(Jam loceng berbunyi)Seorin menutup jam loceng tersebut dan menyambung tidur nya...
She got me gonna crazy
Wae simjangi ttwini~(Lagu monster berbunyi dari fonnya tanda ada orang menalefonnya..seorin menjawab panggilan tampa melihat siap yg menelefon)
Seorin : hello
Junyeon : yaa seorin kau x bangun lagi ke...? (Marah)...kau tahu sekarang kul berape hah?
Seorin : dlm kul 6:
30...relax ah awal lagi niiJunyeon : atuk kau kul 6:30...sekarang dah kul 8 weh kau dah lambat niii
Seorin : ape...!!dah kul 8 Alamak aq dah lambat niii kau kan mana weh...??
Junyeon : aq kat taman dekat ngan sek tempat selalu aq tunggu kau...
Seorin : ouh kalau camtu kau pergi luh ah sek takut kau kena denda lak sbb aq...
Junyeon : betul nii...???
Seorin : yer betul... K lah aq nak mandi dah lambat nii... Byee
Panggilan dimatikan
Junyeon : ish3...hari ni baru hari kedua dah buat hal dah... (sambil menggelengkan kepalanya)
~skip~
Seorin berlari dari rumahnya ke sek... Dlm perjalanan ke sek di taman...bumpp...Seorin tanpa sengaja tertepuh seorang namja dan menyebabkan namja itu terjatah...
Seorin : Alamak... Matilah aq(dlm hati)...ermm awk.... Awk ok ke... Ade cedera x.... Sy minta maaf sangat2...ermm.. Sy x sempat brek tadi... Mianneyo (sambil membantu namja tersebut bagun)
YOU ARE READING
(H) Special mate || EXO
Fanfictionkumpulan paling terkenal di sek iaitu EXO membuat satu cabaran antara ahlinya sendiri apakah cabaran itu nantikan... kim seo rin seorang pelajar yg baru berpindah...ibu bapanya sudah lama meninggal dunia dia tinggal bersama-sama keluarga kawan bai...