*Messages*
Seorin - junyeon boleh x kau tunggu aq kat taman...?
Kita pergi sek sama2!Junyeon - dae... Aq tunggu kau tapi kau jng datang lambat sangat...
Seorin - mungkin aq lambat sikit tapi kau tunggu lah aq
Junyeon - nae aq tunggu kau...!
*messages*
Seorin menutup fonnya kemudian meletakkan fonnya ke atas katil...Setelah seorin bersiap seorin turun ke bawah dan memakai kasut utk ke sek...
Semasa seorin sedang menutup pintu...
×.×.× : eh kau pergi sek ngan aq...!
Seorin : (terkejut) eh ... Awk ni kalau nak cakap tu ucaplah annyonghaseyeo dulu ke ape ke ni x main cakap je... Terkejut tau!!!
×.×.× : ikut suka aq lah ni mulut aq bukan mulut kau...dah siap kunci pintu? Jom
Seorin : jom?... Nak kemana pula sy nak pergi sek nii chingu sy dah tunggu kat taman tu
×.×.× : pergi sek lah kau ni pun... Alah chingu kau biarkan kau ikut aq... Kau x ingat ke mulai hari ni kau tu yeojachingu aq!!!... Dah jom (gengam tangan seorin kemudian menariknya ke arah keretanya)
Seorin : yaa byun baekhyun... Lepas lah sy dah janji ngan chingu sy (cuba utk merentap tangannya)
Baekhyun buat x tahu dan makin kuatkan gegamannya
Seorin : aduh... Ok2 sy ikut awk tapi boleh x jng heret sy kaki sy sakit niii...
Baekhyun memerlahankan langkahnya tetapi tetap x lepaskan tangan seorin
Skip
Dlm keretaKeadaan di dlm kereta sangat sunyi... Baekhyun fokus memandu manakala seorin melihat ke arah luar kereta...
Baekhyun : *asal kau balik ngan D.O semalam ? Hish kalau aq tanya camtu nanti dia cakap aq jealous lak*(dlm hati)
Yaaa... Ermm asal kau balik ng... Ngan... Eh lambat semalam?Seorin : huh... Awk Tanya ape (blur)
Baekhyun : aa... Aq tanya kau kenapa kau balik lambat semalam...
Seorin : hrmm... Sy pergi klinik... Kenapa awk tanya?
Baekhyun : *hrmm kesian kau... Aq janji aq protect kau daripada taeyeon! *(dlm hati)
Kenapa salah ke kalau aq tanya hah?Seorin melihat kembali ke luar tingkap apabila kereta baekhyun sedang bergerak di sebelah taman
Seorin : hah (menjerit)
Baekhyun : weh kenapa kau menjerit nii?
Seorin : junyeon alah sy lupa nak bagitahu chingu sy yg sy pergi sek ngan awk... Tadi sy nampak dia hish canna nii???
Baekhyun : kau call lah dia ape susah!
Seorin : yelah jap... Alamakk kenapalah malang sangat nasib aq hari nii...
YOU ARE READING
(H) Special mate || EXO
Fanfictionkumpulan paling terkenal di sek iaitu EXO membuat satu cabaran antara ahlinya sendiri apakah cabaran itu nantikan... kim seo rin seorang pelajar yg baru berpindah...ibu bapanya sudah lama meninggal dunia dia tinggal bersama-sama keluarga kawan bai...