×.×.× : woo taeyeon ape yg kau buat kat dia hah!! (Menjerit)
Taeyeon : hah... Tu macam suara...
Seolhyun : op... Oppa!! Oppa buat ape kat sini ( resah)
×.×.× : sape oppa kau? Aq mana ada adik!...dah tepi (mendekati seorin) awk ok?...
Seorin hanya mengganguk sambil menahan sakitSeolhyun : yaa oppa kenapa oppa buat seolhyun canni oppa x sayangkan seolhyun dah ke?
Seorin menggigi kerana sejuk...
Seolhyun : yaa oppa! Jinja oppa dah x sayang seolhyun... Kalau oppa nak tahu seolhyun masih sayangkan oppa... ( cuba memeluk ×.×.× dari belakang)
×.×.× : dahlah seolhyun yg lepas biarkan lepas aq menyesal sbb pernah kenal kau...(memusingkan belakangnya menghadap seorin) awk naiklah belakang sy!!
Kerana seorin ingin cepat pergi dari situ dan kakinya sakit jadi seorin naik juga ke belakang ×.×.×
Seolhyun : (sakit hati) yaa yeoja kau x cukup kau nak ambik yg taeyeon punya sekarang kau nak ambik aq punya lak!!! (Cuba utk menjatuhkan seorin)
×.×.× : kau jangan berani kacau dia lagi kau pun taeyeon !!!ingat ni amaran aq!!! (Berlalu pergi)
Seolhyun : yaa D.O oppa jangan buat camni seolhyun masih sayang kan oppa ( menjerit dan menangis) taeyeon yaa...kau tolonglah aq...jebal tolong lah aq dapatkan semula D.O oppa...
Tiffany menggosok belakang seolhyun untuk menenangkan seolhyun
Taeyeon : x pe seolhyun aq akan buat yeoja tu terseksa... (Smirk)
++++++++++++++++++++++++++++++
...Hyoneul pov...
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Oh yeah yeah oh yeah yeah ~Kedengaran lagu lotto bergema di dlm library dan menyebabkan dua org terseder dari tidurnya
Hyoneul : hah... Aq tertidur lah pula...eh asal aq rasa kepala aq berat semacam (cuba utk menggangkat kepalanya)
Chen : hrmm bisingnya..
Hyoneul : hah patutlah berat dia tindih kepala aq *dlm hati*
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Oh yeah yeah oh yeah yeah ~Sekali lagi lagu lotto berbunyi
Cepat2 hyoneul bagun dan menjawab panggilan fon itu tapi malangnya x sempat
Hyoneul : Aish x sempat lak... Ehh banyaknya panggilan dari seorin asal dia call aq ehh...aq call dia semula lah
Tuut... Tuut...harap maaf kredit anda tidak mencukupi sila...
Hyoneul : alaaa aq lupa nak beli kredit hrmm... Aq harap x de benda buruk jadi kat seorin...eh dah nak malam lah aq tidur lama sangat ke???
YOU ARE READING
(H) Special mate || EXO
Fanfictionkumpulan paling terkenal di sek iaitu EXO membuat satu cabaran antara ahlinya sendiri apakah cabaran itu nantikan... kim seo rin seorang pelajar yg baru berpindah...ibu bapanya sudah lama meninggal dunia dia tinggal bersama-sama keluarga kawan bai...