...Sambungan...
Seorin : hello sape nii?
×.×.× : ni aq lah namja yg kau langgar
Seorin : hah (blur)...awk ke yg tolong sy tadi...mana awk dapat no. Sy
×.×.× : aish bila pulak aq tolong kau niii...no. Ni bukan kau ke bagi kat aq hari tuu...
Seorin : aq ada bagi no. Aq kat org ke? (Dlm hati)
×.×.× : wooi asal kau senyap nii...dah bisu ke?
Seorin : hah ( menjerit)... Dah ingat dah...
×.×.× : wooi asal kau menjerit nii sakit telinga aq tau...
Seorin : ouh mian sy baru ingat sape awk... Ape awk nak call sy malam2 nii?
×.×.× : ish aq x sangka lak kau ni nyanyuk... ( marah)... Aq nak jumpa kau esk kat rooftop masa habis sek jng lambat... Kalau x siap kau
Seorin : ape awk cak....
Tuuut..... Tuuut..
(Panggilan dimatikan)Seorin : ish geramnya aq ngan dia nii dahlah mulut tu x bayar insuran pastu boleh pula dia arah aq macam2 dia ingat aq ni sape hah? ... Aaah ngantuknya baik aq tidur luh...
++++++++++++++++++++++++++++++
Skip(Dlm kelas)
Cikgu math sedang khusyuk mengajar di dlm kelas tapi seorin termenung kerana teringatkan omma ngan appa...tiba2
Lay : seorin... Yaa seorin (melambai lambai tangan di hadapan muka seorin)
Seorin : huh...ape?? (Blur)
Lay : hahaha... Comellah awk nii
Seorin : huh... Asal lak (masih blur)
Lay : x de papelah... Tu cikgu suruh salin soalan kat depan pastu cikgu nak soal pasni sbb tulah sy kacau awk mengelamun
Seorin : ah kamsahyeo... Eh mana ada sy mengelamun...!!
Lay : ye ker... Cu cerita... Ke awk teringat kat namjachingu ehh..?
Seorin : eh mana ada sy x de namjachingu lah...sy cuma teringatkan omma ngan appa sy je..
Cikgu : ehemm...ehemm... Org kat belakang tu buat ape hah dah siap kerja sy?Lay & seorin : hah...
Skip
(Waktu rehat)Lay : seorin awk...
Hyoneul : seorin yaaa... Kau boleh tolong aq x...?
Seorin : tolong ape?... Eh jap awk nak cakap ape tadi lay...?
Lay : eh x pe lah niat nak ajak rehat sama tadi tapi x pe lah sy pergi dulu ye... (Berlalu pergi)
YOU ARE READING
(H) Special mate || EXO
Fiksi Penggemarkumpulan paling terkenal di sek iaitu EXO membuat satu cabaran antara ahlinya sendiri apakah cabaran itu nantikan... kim seo rin seorang pelajar yg baru berpindah...ibu bapanya sudah lama meninggal dunia dia tinggal bersama-sama keluarga kawan bai...