Hoofdstuk 1

7.9K 76 1
                                    

Pov Fleur

De wekker gaat af. Ik word meteen wakker. Daarna doe ik mijn ochtendroutine. Als ik klaar ben loop ik naar beneden toe.

"Goedemorgen." Zeg ik tegen mijn moeder.

"Goedemorgen schat. Je vader is al werken!" Zegt ze gelijk tegen me.

Ik knik.

"Waar is Quinn?" Vraag ik.

"Douchen als het goed is." Zegt ze nadenkend. Ik knik alweer. Ik hoop dat hij opschiet, ik wil niet te laat komen..

"Quinn! Kan je opschieten! Ik wil niet te laat komen!" Schreeuw ik naar boven.

"Ik kom al trut!" Schreeuwt hij terug. Ik rol mijn ogen. Hij is zo sloom.

Eindelijk! Hij is beneden hoor. "Jeetje, wat ben jij traag zeg! Je bent net een opa!" Zeur ik.

Hij lacht. "Hou je mondje maar dicht kleintje."

Aangekomen op school, zet ik mijn fiets in de fietsenstalling en loop direct naar binnen toe. Het is zo koud.

Ik loop naar mijn kluisje toe, waar mijn beste vriendin Sophie, staat. "Boe!" Laat ik haar schrikken.

Ze draait zich om en geeft me een klein stompje op mijn arm. "Bitch! Ik heb je gemist!" Zegt ze met een mood swing.

Ik lach en geef haar een knuffel. "Ik jou ook Soof!" Zeg ik enthousiast.

"Heb je het al gehoord?" Vraagt ze opeens.

Ik kijk haar raar en nieuwsgierig aan. "Wat gehoord?"

"Onze vorige Engels docent is ermee gestopt. We krijgen een nieuwe. Maar waarschijnlijk is hij of zij ook kut net als de vorige." Legt ze uit.

Ik zucht.

"Hopelijk niet. Ik kan echt niet meer slechte cijfers halen of zien. Ik ga het anders echt niet halen hoor! En dit is onze laatste jaar!" Zeg ik stressvol.

"Hé! Kalm! Je gaat het halen! Je kan altijd nog bijles nemen.." Helpt Sophie me.

"Ik haat dat zo erg." Zucht ik alweer.

"I know. Maar geen stress, je gaat het halen!" Ik glimlach naar haar.

"Je bent de beste."

Na 2 lesuren gehad te hebben, loop ik samen met Sophie naar de kantine. Naar onze 'tafeltje'. Daar zitten zoals altijd Anouk, Kim, Alex, Sam en Jack.

En natuurlijk Sophie en ik.

"Wisten jullie al dat we een nieuwe docent, Engels, krijgen? Vraagt Sam enthousiast.

We knikken allemaal.

"Ik ben zo benieuwd!" Zegt Anouk.

"Same!" Zegt Alex.

"Hopelijk geen bitch net als mevrouw van Zwaan." Zucht ik.

"Zo maar dat wijf was depressief of zo." Zegt Kim.

"Elke dag gezeik met haar. Ben wel benieuwd waar ze nu is." Lacht Jack.

Na 10 minuten gaat de bel. Ik wil nu al naar huis. Ik sta op en loop met Kim en Sophie naar onze Engelse lokaal toe.

Toevallig, Engels.

We nemen allemaal plaats en wacht op onze nieuwe docent.

So not excited. Maar wat moet, dat moet. Ik hoop zo erg dat deze docent mij gaat helpen. Als ik Engels niet haal, dan haal ik mijn laatste jaar niet.

Ik wil echt niet nog een jaar hier op school zitten. En kijken hoe mijn vrienden verder gaat met hun leven.

Na een minuutje of 2 loopt de directeur binnen met een man achter zich aan.

Wow..

Hij was niet zo verkeerd. En zo dachten de andere meiden in mijn klas ook. Ik zie hun al kwijlen vanaf hier.

"Hallo iedereen, dit is jullie nieuwe docent Engels, meneer Bear." Stelt de directeur ons voor aan de nieuwe docent.

"Wees aardig en help hem ook alsjeblieft." Zegt de directeur streng.

"Zeker!" Hoor ik Amber roepen.

Amber, de grootste mannenverslindster van de hele school.

"Nou dan zijn ze van u." Zegt de directeur tegen meneer Bear.

"Bedankt." Hoor ik zijn diepe, sensuele stem zeggen.

Daarna loopt de directeur weg.

"Goodmorning everybody! I'm mister Bear. Aka Mike Bear. I am twenty seven years old. And as you guys already know, I am the new English teacher." Stelt hij zichzelf voor. "Als jullie vragen hebben, kunnen jullie die nu stellen. Dan kan ik daarna een rondje doen met jullie namen."

Amber steekt direct haar hand op.

"Ja..?"

"Amber, sir. Bent u single?" Iedereen lacht.

Amber heeft echt totaal geen schaamte.

"Mijn privé leven, is privé." Lacht hij. "Iemand anders nog vragen?"

Hij kijkt om zich heen maar stopt als hij bij mij komt. Ik zie hem slikken en meteen weer wegkijken.

Heb ik nu al iets verkeerds gedaan?

In love with my English teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu