Túto časť by som chcela venovať mafinovému kráľovi, ktorý dnes oslavuje svoje 17. narodeniny :)
Všetko najlepšie Števko:))
Zahľadela som sa mu do tváre. Bola to známa tvár. Až moc známa. Áno. Stál tam on.
"Profesor Stevenson?"
"Volaj ma Jeremy"
Rozutekala som sa preč z parku. Slzy sa mi vyronili z očí. Nedokázala som prestať plakať. Oklamal ma. Jedený človek ktorému som verila.
"Angel počkaj!" Kričal na mňa.
Ale ja som neprestávala v behu. Za pár sekúnd mi bol už za pätami.
"Stoj vysvetlím ti to!" kričal na mňa.
Chytil ma za ruku. Strhla som sa.
"Pozri, ja viem nemal som klamať, ale všetko ostatné bola pravda. Všetko to o mne. Všetko o mojom živote. Jednoducho všetko. Nikdy som ti nechcel ublížiť." Presviedčal ma.
"Celý čas ste to vedeli! Vedeli ste kto som! Verila som vám! A vy ste mi celý čas klamali!" Vrieskala som naňho.
"Upokoj sa prosím ťa. Stále som to ja Jeremy80. Ten chlapec, ktorý sa ti páčil."
"Lenže máte 29 rokov. A ja len 16"
"Vek je len číslo Angel. Poďme na kávu. Možno zmeníš názor." Ponúkol mi.
"Tak fajn." Utrela som si slzy z tváre a súhlasila som.
Káva bola skvelá. On bol skvelý. Je síce o 13 rokov starší , ale zistila som, že máme naozaj veľa spoločného.
Po káve sme sa išli prejsť do parku. Rozprával mi o svojej mladosti. O tom aký bol v mojom veku. Vtedy som trocha zneistela.
" V mojom veku si bol pred 13 rokmi"
"Zabudni na to koľko mám rokov. Mysli na to kto som." Odvážne povedal.
V tom som sa zamyslela. Naozaj je to jedno. Keď si odmyslím jeho vek vidím úžasného, milého a krásneho muža. Ale predsa je to môj profesor, ale taktiež najlepší muž akého som poznala.
"Už sa stmieva. Mala by som ísť domov."
"Dovol mi ťa odviezť." Navrhol mi.
"Tak dobre." Usmiala som sa a súhlasila som.
Nasadli sme do auta. Pri mojom dome zastal.
"Ďakujem za odvoz." Poďakovala som.
"Ja ďakujem za dnešný deň." Usmial sa a dotkol sa mojej ruky. Pozrela som sa na neho s úsmevom. V tom sa jeho pery pritisli k tým mojim.
V noci som nemohla spať. V jednom kuse som premýšľala o prof...teda o Jeremym. Áno. Je to tak. Som zamilovaná do svojho profesora...
YOU ARE READING
Zneužitá
Teen FictionAhoj.Priateľstvo.Láska. Tak to všetko začína. Nevinne. Myslí si že je ten najlepší chlapec na svete. Myslí si že Jeremy je ten pravý. Lenže čo ak sa z milého Jeremyho stane bezcitné zviera, ktoré chce len peniaze a sex? A čo ak Jeremy vlastne nie je...