Capitolul 1

1.4K 68 10
                                    

Priveam cum stropii marunti ai ploii se plrelingeau pe geamul usor aburit.

Timp de o saptamana tot ploua. Dar e normal, avand in vedere ca este Octombrie.

Am deschis laptopul si am intrat pe aceast nou joc, numita "DKink"
Nu prea stiam despre ce este vorba, cea mai buna prietena mi-a spus despre el si ca ar trebui sa il instalez. Zis si facut.
Am facut un cont , cu un user name random si am inceput sa navighez pe el.

Primisem un email cu mai multe detalii despre el. Era vorba de un joc Daddy-Princess, unul, as putea spune, un joc in care tu esti sclava sexuala si "Daddy" e un anonim din spatele unui cont.

Ideea ca jocul asta este despre un roleplay de prost gust, mi-a starnit putin greata.

Am inchis email-ul si am iesit de pe prostia de joc, inchizand laptopul. M-am schimbat rapid in niste haine de strada si am iesit din casa, luandu-mi telefonul cu mine.

Ploaia incetase, ceea ce facuse atmosfera numai buna pentru o plimbare in aer curat.
Am luat-o agale spre parcul de langa liceul meu si telefonul a inceput sa imi sune.

"Un numar privat, minunat." Mi-am spus in gand.
Am respins apelul si am continuat sa ma plimb.
Telefonul suna din nou si din nou , facandu-ma putin sa imi fie frica.
Am tras aer in piept si am raspuns.

-Alo? 

-Hey Baby Girl, Daddy e aici!

Nu am ezitat nici macar o clipa si am inchis apelul.
Speriata am inchis telefonul de tot, pentru ca acel numar sa nu imi distruga ziua complet.

Dupa ce am dat cateva ture de parc de nebuna , am mers la un magazin ca sa imi iau ceva de mancare.

Dupa ce am terminat de mancat , m-am indreptat cu pasi rapizi spre casa, deoarece aproape soarele apunea si devenea din ce in ce mai intuneric.

In drumul meu, ma ciocnesc de pieptul unui barbat, ceea ce m-a facut sa imi regret existenta pentru o secunda, si nu glumesc, e oribil.

-Hey Baby Girl, urat din partea ta sa nu-mi raspunzi la apeluri! Vocea lui imi provoca mii de fiori pe sirea spinarii, facandu-ma sa rosesc.
Ma prefac ca nu s-a intamplat nimic si o iau in partea opusa.

Ii aud pasii necunoscutului , iar eu grabesc pasul cat se poate de mult.
Acesta imi prinde incheietura si ma strange la pieptul lui.
Caldura pe care o emana imi incalzea corpul infrigurat, ceea ce m-a facut sa ma simt bine pentru un moment, pana cand mi-am dat seama ca strainul asta nu imi vrea binele deloc.

Yes , Daddy ||JM FF||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum