Ii simteam respiratia in crestelul capului meu. Ma simteam incomod in bratele lui.
Am incercat sa ma eliberez din stransoare , dar acest lucru nu facea decat sa il enerveze si mai mult.-Tu vii cu mine, acum. A spus pe un ton cat se poate de calm.
Am tacut si l-am privit pentru cateva clipe. Pe langa toti agresorii de care am auzit , el era chiar frumos, adica parul lui blond , ochii albastrii si buzele mari si carnoase erau doar cateva din trasaturile lui care il faceau sa dea un aer de idol.
A observat ca ma holbam la el si a chicotit, facandu-ma sa rosesc.
-Iti place ce vezi, baby? Acesta imi zambeste pervers, ceea ce m-a facut si mai rau sa rosesc si sa imi doresc sa fiu acum acasa, stand si facand temele colegilor.
Am incercat sa il indepartez dar in zadar. Rezultatul actiunilor mele l-au facut sa ma ia pe sus si sa ma duca in masina lui, punandu-ma cu grija pe bancheta din spate , trantind portiera dupa el.
-Ce e asta? O rapire?
-Ceva de genul, numai ca tu ti-ai facut-o cu mana ta. Spune zambind satisfacut.
-Cu mana mea? Cum adica?
-Acel ''joc" nu e un joc, e un fel de site de prostituate. Odata ce ti-ai facut contul acela, IP-ul tau este trimis catre administratori, adica l-am primit si eu.
Am facut ochii mari si am tacut , luand din buzunar telefonul.
I-am trimis mesaj mamei ca o sa dorm peste noapte la o colega. Doar ca sa nu se ingrijoreze, deoarece poate face un atac de panica si sa mearga din nou la spital, internata.Acesta porneste masina si conduce pana la un aeroport.
Gandul ca nu o sa-mi mai vad familia m-a facut sa plang in hohote.Blondul a observat asta si a oprit masina in parcarea aeroportului, iesind din ea si deschizandu-mi portiera. Mi-a intins mana si eu i-am apucat-o, iesind din masina.
Am mers impreuna spre intrarea in aeroport, eu inca plangand.
Isi pusese mana pe talia mea si m-a tras mai aproape de el.
Soptindu-mi ca totul va fi bine.
Nu inteleg cum a reusit sa ma linisteasca. Pana la urma el e rapitorul meu, cel care o sa imi decida soarta.-D-de ce te porti asa cu mine?
-Oh draga Si-Yeon, de ce nu as face-o?
-De unde imi sti numele? Spun putin panicata. A primit IP-ul meu , tampito! Ugh...Ma cert cu subcontisentul meu.
-Te cunosc de atata timp, si stiu atatea chestii despre tine. Nici n-ai idee. Spune serios.
M-am uitat la el speriata, rugandu-ma ca cineva sa ma salveze de acest om.
-Ar trebui sa-mi multumesti ca te-am scapat de prostitutia pe centura.
-Cum adica? Ma incrunt la el.
-Pai o sa iti spun candva, dar nu acum. Si mama ta stie ca esti cu mine, chiar ea m-a rugat.
-Nu te cred, si nici nu o sa o fac vreodata! Mama nici pana in ziua de azi nu m-a lasat sa ies cu niciun baiat, si brusc apari tu, ma rapesti si dupa incerci sa ma minti in fata ca mama te-a rugat sa ma iei si sa ma ti la tine! Spun tare , oamenii intorcandu-si privirile spre mine si blondinul de langa.
Acesta panicat nu stia ce sa faca ca sa se scoata din problema. Poate ca nu trebuia sa vorbesc atat de tare.
Ma ia de mana si merge grabit catre baia fetelor, si ma impinge intr-o cabina inchizand usa dupa el.-Esti nebuna!? Tu n-ai idee in ce cacat ne-ai bagat! Daca te mai prind vreodata ca vorbesti fara sa te intreb, o sa ti-o trag atat de tare incat nu o sa mai mergi o luna garantat! Imi vorbeste serios, incercand sa nu tipe. Se observa nervozitatea lui de la o posta, plus vena de pe gatul lui care mai avea putin si exploda.
M-am facut mica din cauza rusinii, si am lasat capul in jos.
-Imi pare rau.
-Nu asa se cere scuze! Spune pe un ton autoritar.
-Te rog sa ma ierti, domnule. Spun inca cu privirea in pamant.
-Nu ala e numele meu, printesa!
-Atunci cum sa iti spun?
-Baby Girl, pentru tine sunt Daddy.
CITEȘTI
Yes , Daddy ||JM FF||
Fanfic//in curs de editare// #526 IN FANFICTION 13.07.2017 #397 IN FANFICTION 13.07.2017 #66 in "Daddy"