Capitolul 8

719 44 13
                                    

Ne-am desprins din imbratisare si m-a luat de mana exact cum se tin de mana cuplurile. Am rosit si mi-am plecat capul. El a chicotit si am iesit din complex , de mana.

-Trebuie sa te ducem sa iti facem o schimbare, spune cu un ton serios.

-Huh? De ce? ma uit confuza la el.

-Pentru ca trebuie sa iti schimbam aspectul fizic ca nu cumva sa fii rapita de oamenii lui Kim, intelegi?

Inghit in sec si aprob din cap. Si Jimin vorbea de un asa-zis "Kim"
Am luat-o pe o alee pana cand am ajuns la masina lui.
Mi-a deschis portiera si mi-a facut semn sa urc.
Zis si facut si s-a urcat si el si a pornit masina , conducand pana la un salon.

A coborat primul din masina si ca un gentleman, mi-a deschis portiera si am iesit din masina intrand in salon.
Acolo mai multi hairstyleisti m-au primit calduros, intrebandu-ma ce as vrea sa schimb parului meu.

Sincer, chiar nu am idee, asa ca l-am lasat pe el sa decida.
A inceput cu decolorarea lui ca mai apoi schimbandu-i culoarea intr-un roz pastel.
Toata procedura a durat cam 6 ore, eu si Jooheon fiind deja extenuati, chiar daca el nu a facut decat sa se uite.

-Jimin o sa ramana fara cuvinte cand o sa te vada! Exclama fericit jucandu-se cu parul meu. Cred ca o sa te tina prizoniera doar pentru el. Spune mai incet.

-Stai, ce? Ma intorc cu fata la el putin confuza. Doar nu mergem la Jimin acum, nu?

-Sincer, nici mie nu imi place comportamentul lui grosolan, dar imi este prieten si o sa observi cu timpul ca nu e chiar asa rau.

Isi aseaza mana lui fina si calda peste obrazul meu. Rosesc si imi las privirea in jos.
Ma ia de mana si mergem la masina, unde urc prima. Il astept si pe el sa se aseze la volan dar s-a oprit in dreptul masinii si se uita atent in fata. Erau in jur de 6 masini de teren negre care mergeau grupate trei cate trei.

Joheon a urcat repede si a pornit masina in mare viteza si a condus repede pana la casa lui Jimin.

-Sper ca nu ne-au luat urma. Aici esti in siguranta.

-Cine erau? Ce voiau?

- Erau oamenii lui Namjoon. Sunt rivalii lui Jimin de cand au facut un pariu acum cativa ani, pe care l-a castigat Jimin. Dar nu conteaza acum. Trebuie sa stai aici o perioada pana o sa oboseasca si o sa renunte.

Intram in curtea mare inconjurata de ziduri inalte de ciment, si iesim din masina mergand pe o alee micuta spre intrarea in vila.

Nu apucam sa apasam pe butonasul micut al soneriei ca Jimin ne deschide si ne face semn sa intram.

Zis si facut, si ne-a condus in sufrageria uriasa. O fata care avea in jur de 20-23 de ani, imbracata cu o rochie neagra scurta si un sortulet alb, ne intreaba daca vrem ceva de baut.

M-am uitat putin scarbita la ea, deoarece stiam ca nu era doar o menajera si ca isi folosea gura si pentru altceva inafara de vorbit sau mancat.
M-a privit cu dispret si a plecat in treaba ei.

-Trebuie sa vorbim, Xi-Yeon. Sparge Jimin linistea cu vocea lui ragusita si serioasa.

Yes , Daddy ||JM FF||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum