Part 2 Az első nap a suliban

12 3 1
                                    

Másnap reggel kaptam egy fekete nadrágot és egy zöld pulcsit.Kaptam egy táskát és könyveket.Elkísért a nő a suliig és otthagyott.Bementem.Mindenki csak engem nézett.Inkább lenéztem a földre.Érezni lehetett hogy itt vannak a jók és a rosszak.A jókat nem lehetett összekeverni a rosszakkal mivel a rosszak=fekete ruha.Jók=színes, fehér ruha.Odamentem hozzájuk és beszélgettünk.Megismertem 2 lányt és 2 fiút.Zack, Cristhoper, Amy, Rebecca. Nagyon kedvesek voltak.1 osztályba voltam velük szerencsére.Az első tanítási napom eléggé fura volt.Itt valahogy máshogy tanultak.De ma természet órán az angyalokról lett szó.

-Ki tudja milyen egy angyal?-kérdi a tanárúr.

Ketten is jelentkeztek.Én is jelentkeztem.

-Amy?-monjd a a tanár.

-Hosszú fehér ruhájuk van.Kicsi szárnyuk és egy arany glória van a fejükön!-mondja Amy

-De...Ez nem is igaz!!!!-közbevágok.

-Samara?Akkor mi a jó?-kérdi a tanár és furán néz rám.

-Az angyaloknak olyan ruhájuk van mint Jézusnak.Arany a kezénél és a lábánál.Ha 18 évesek van 4 m szárnyuk és nincs glória a fejük felett.-mondom ki.

-És ezt te honnan tudod?-kérdi a tanár

Nem tudom mit mondjak.Olyan rossz volt ez az érzés.Nem mondhatom el hogy angyal vagyok.Inkább csak ennyit mondtam:

-Ha valaki rossz vagy segítségre van szüksége az angyalok lejönnek hozzá azaz csak 1 angyal.Nálam volt ilyen.Esküszöm!Az életemre esküszöm!!-mondom és kuncogások és nevetések hallatszódnak minden felől.

Szerencsére kicsöngettek.Amy és a többiek folyton csak kédezősködtek hogy mi ez?Komolyan volt itt egy angyal nálad.

-Figyeljetek.Nekem most mennem kell!Mert-mert őőőőm csak mennem kell!!!-mondom és egyre inkább izgulok.

-Hova?-kérdi Rebecca-mindjárt ebéd még nem lehet elmenni!

-De nekem mennem kell!Rájöttem hogy mehetek haza!-azzal elszaladtam.

-VÁRJ!-kiállt utánam Amy és szalad utánam.

Felmentem egy 10 emeletes háznak a tetejére.Azt hittem nem követ senki.Levettem a kabátom és kiengedtem az angyal szárnyaim.Végre szabadnak éreztem magam.Kicsit csapkodtam a szárnyam amikor megjelent Amy és megijedtem.Elkezdtem hátrálni és várni a halált.

-Samara?Te-te an?SAMARA VIGYÁZZ!-kiállt oda nekem.

Már lecsúszott a lábam és majdnem leestem de Amy megfogta a kezem.Felhúzott.

-Miért csináltad ezt?-kérdi Amy.

-Mert otthon várnak!-azzal el akarok repülni.

-Kik várnak?-kérdi Amy.

-Anya és apa.

-Ez kicsit sok nekem.Angyal vagy és mi?-nem hagytam hogy befejezze.

-Soha sehol senkinek semmit!-mondom neki és azzal elrepülök.


Sing me to sleepWhere stories live. Discover now