Part 3 Rémálmok...

8 1 0
                                    

Egész este nem tudtam aludni.Gyötörtek a rémálmok.Úgy gondoltam elmegyek sétálni egyet a temetőbe vagy az erdőbe ugyanis közel volt a házhoz az erdő.Kimentem az erdőbe ahol semmi nem hallatszott csak a csönd és a cinegék hegedülése és a szentJánosbogarak világítása.Találtam egy elhagyatott ösvényt a bokrok mögött.Elégé sötét volt de én tudtam hogy oda kell mennem.Odamentem és láttam hogy egyre jobban köd van és nem látok semmit.Minden csöndbe volt.Hangokat lehetett hallani a bokorból.Odamentem de sehol semmi.Kicsit közelebb mentem és ott volt két sárgán világító szempár.Néztem és néztem.Meguntam a nézését és elindultam de a két szempár nem hagyta annyiba.Hátrafordultam és a farkas rám ugrott.

-ÁHH!-kiálltok fel szombat 11-kor-Ez-ez csak egy álom volt?Ki kell mennem az erdőbe!-éreztem ugyan azt az érzést

Kiértem az erdőbe megkerestem az ösvényt.Ott volt.A köd majd a szempár.El akartam menni amikor a farkas újra rám ugrott.Ez nem álom volt valódi volt a harapás fájdalma és minden más.Éreztem ahogy elájulok és még mielőtt minden elfehéredett volna egy autó jött körülbelül 5 emberrel.Ezután minden elfehéredett.A kórházban ébredtem ott volt a nő az orvos.Rebecca és Amy is ott voltak.Christhoper csak nézett ki az ablakon és Zackel beszélt.Nem értettem semmit.Szerencsére a kabátom rajtam volt mert más különben meg látták volna az angyal szárnyam.Az orvos adott egy ruhát amit a kórházban használnak hogy vegyem fel.Leszedtem a kabátom és az angyalszárnyam is tiszta seb volt.Néhol nem is volt már toll.Átöltöztem és visszafeküdtem az ágyra.A karomon vagy 5 kötés volt.A balon volt 2.Biztos a harapás nyoma.A lábaimon mind a 2őn 4 van.Illetve a hasamnál is van egy kötés és a szememnél is.A bal szemembe belekarmolt és az orvos azt mondta megmarad a nyoma.Elment mindenki.Az orvos oda jött hozzám.

-Nem érzel e még több sebet?-kérdi és nézegeti a papírokat

-De....De nem hinném hogy ön találkozott ilyennel.-úgy gondoltam hogy elmondhatom neki.Megmutattam az angyal szárnyamon a sebeket.Ő csak nézett.

-Uhm. Bekötöm a szárnyait és kész.-azzal bekötötte a szárnyaim.

Este újra álmodtam.Az volt benne hogy a síneken álltam.A szárnyam ki volt tárva.A sebeim meg maradtak és 1 ezer ember ott állt és jött egy vonat. 

Sing me to sleepWhere stories live. Discover now