Part 1 zuhanás a mélybe...

13 3 1
                                    

Én egy különös angyal vagyok.Fekete a hajam és a szemem is.Egyedül én vagyok csak Fekete hajú fekete szemű.18 vagyok.Azaz 4 méteres a szárnyam.Tudom kicsit nagynak tűnik de mikor kicsi voltam kb 10 éves akkor csak 1 méter volt.A felhők ahol élünk néha lyukas.Aki leesik ott azt úgy hívjuk hogy "bukott angyal" azaz leesik és soha nem jöhet vissza csak ha újra méltó rá.Ha meghal akkor is vissza tud jönni de csak ha jó volt.Mert más különben a föld magjához kerül.Az ördögökhöz.Brrr....Még a nevük is rossz.Anya apa és én vagyunk.Én eleve angyalnak születtem.Anya és apa is.Nem tudom hogy lett fekete hajam és fekete szemem ugyanis itt minden angyal barna és szőke hajú tengerkék szemmel.Itt van suli házak óvoda stb...Soha nem mertem a felhő szélére vagy a lyukak közelébe menni.Mivel megy a világ körül a felhő ezért a szél kiszív minket.Már vagy 15 "bukott angyal" volt és abból 5 gyerek.Egy napon a barátaim mondták hogy menjünk el a végéhez mert van egy hely ahol nem lehet leesni.Követtem őket...Soha nem is gondoltam volna hogy van egy hely ott.Ahogy oda értünk olyan volt mint a többi.Semmi nem volt ott csak egy jó nagy fal.Odamentünk a fal elé és a falon üveg volt.Láttuk az emberek helyét.Nem volt olyan jó ahogy gondoltam.De kipróbáltam volna milyen lehet.Mivel nekem volt a legnagyobb szárnyam gyorsabban kikapott volna a szél.Épp mentünk haza amikor egy nagyon nagy szél kicsit döcögössé tette a felhőt és én elcsúsztam.Ott voltam a szélén.Próbáltam csapkodni a szárnyamat hogy vissza menjek de nem sikerült.Leestem.Ahogy leértem nem volt senki az utcán.Csak én.Este volt.Szerencsére el tudtam rejteni a szárnyam és ezért elrejtettem.Egy eléggé idős nő jött velem szembe.Kb 40 éves lehetett.Azt hitte árva vagyok ezért haza vitt.Szép háza volt, bááár nem volt olyan nagy.A lányának volt egy szobálya amit nekem adott.Azt mondta felhívja azt az iskolát csak a nevemet a koromat és minden egyéb fontos dolgot meg kell tudni hogy beirasson.Tudtam hogy nem lehet elmondani hogy angyal vagyok.

-Mi a neved kedvesem?-kérdi az asszony

-Samara Stex.-mondom majd várom a következő kérdést.

-Hány éves vagy?Kik a szüleid?Milyen nyelven beszélsz?Honnan származól?-kérdi és azzal várja a választ.

-18 vagyok.A szüleim meghaltak.De az anyámat Amy Parklenak az apámat meg Jason Stex volt.Angolul beszélek és nem tudom hol születtem.-mondom és nézek félre.

-Ismertem a szüleidet.Nagyon jó emberek voltak.Ebben a temetőbe vannak eltemetve.Oda mehetsz holnap ha szeretnél.-mondja és azzal kimegy a szobából.

Elmentem tusolni.Végre kiengedhetem a szárnyaimat.Pizsamát is kaptam.Nem tudom hogy jutok haza.De...Ha meghalok úgy hogy jó voltam vissza kerülök a menybe!Holnap neki is állok!

-Jó éjt!-mondja a nő.

-I will return!-AHJ kiesett a számon-Uhm akarom mondani jó éjt!

Azzal elmegyek aludni.

Sing me to sleepTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon