Wuff!" Zaštěkal jsem na Ellen a začal vrtět ocasem. Věděla že žádám pamlsek, ale i přes to mi ho nedala. "Znovu Arco!" Koukal jsem na ni s vypláznutým jazykem. Po chvíli jsem naklonil hlavu na stranu a běžel za ní. Tentokrát jsem udělal krok správně. "Šikula povedlo se ti to!" Skákal jsem po ní radostí. Konečně jsem dostal zasloužený pamlsek. Namáhavý denní trénink byl u konce a já se těšil domů. Po příchodu domů jsem běžel ke svému pelíšku. "Pořádně si odpočiň Arco." Vztyčil jsem uši k jejímu hlasu a poté si položil hlavu k packám. Ráno mě probudil sluneční svit který mě pálil do očí. Rozhodl jsem se vzbudit Ellen. Vyskočil jsem na vysokou bílou postel. Špinavými packami jsem jí ušpinil deku a doufal že nebude naštvaná. Položil jsem svou packu na její obličej a pokoušel se ji vzbudit. Netrvalo dlouho a já jí olizoval líčko. Po chvíli na mě upřela své světle hnědé oči a řekla : "Arco mamka bude za tu peřinu naštvaná!" Kouknul jsem na ní, vykouzlil psí oči, naklonil hlavu a seskočil dolů. "Nekoukej tak na mě můžeš si za to sám." Řekla jsem Arcovi a přísně na něj koukla. Zakňučel a otočil se zády ke mně. "Ellen zajdi do obchodu pro granule!" Zavolala mamka z kuchyně ze které plynula vůně lahodného oběda. Neváhala jsem, obula si boty a zabouchla byt. Vyrazila jsem rychlým krokem do obchodu. V obchodě u regálu s granulemi jsem potkala......potkala.... "kdy už se vrátí?" Říkal jsem si čekajíc na Ellen a seděl u dveří.
ČTEŠ
"Wuff"
AdventureŽivot pejska, jež se mnění od začátku až do konce. Panička Ellen se postará o Arca v každém případě. Její srdce ho neopustí.