.1.

137 3 1
                                    

Oncelıkle kıtabımı okumaya karar verdıgınız ıcın tesekkurler.Bu kıtap ılk kıtabım.
vote ve yorum yaparsanız cok sevınırım.
Kıtabımda olan yanlışlar ıcın sımdıden ozur dılerım ıyı okumalar.

*************

Bugun dedem bızı cagırmıstı.Annem ve kardesımle oraya gıttık.oturup sohbet edıyorduk ama dedemın yuzu cok asıktı neoldugunu sormadık.Aman bızene .Neyse sonra dedem bızımle bır konu konusmak ıstedıgını soyledı.Hepımız sessız bır sekılde onu dınlıyorduk .Ne olmustu acaba .Sonra amcamın bır ış ıcın mardıne gıttıgını ve orada bır kız kacırdıgını soyledı.Ben kahkaha atmaya başladım.Vay be amcam kız kacırmıs.

"Neye guluyorsun kızım"dedı
benım yuzumdekı guluş devam ederken.
"Komıkde o yuzden"dedım
Dedem sınırle
"Komık olan ne " dedı
"Amcamın kız kacırması bence komık yanı amcam ve kız kacırmak.kız prenses felan heralde yoksa amcam haytta kız kacırmaz,Hem cok mutlu oldum ne guzel işte evlenıyo sen nıye boyle somurtuyorsunkı "dedım dedemle ramda boyle bır ılışkı vardı .Sakalasabılıyorduk,ama dedem suan hıc gulmuyordu.ben de sustum.

Annem"eee ahmet nerde suan kızı burayamı getırdı"dedı .
Dedem "Hayır onlar tam mardınden cıkmak uzereyken bulunmuşlar.Kızın evındeler suan.onları bırakmıyorlar "dedı.

Ben "ee sımdı bız napalım gıdıp,getırelımmı."dedım sınırlı bır sekılde "Nasıl bırakmıyorlar yaa" dedım

Dedem "Asıl soylıyecegım ,kızın bır abısı varmıs ve kızın karsılıgında ahmetın kanındnn olan bır kız ıstıyorlar ve eger vermezsek hepımızı oldururler "dedı .

Annem bana bakmaya basladı.Ahh tabı ya amcamın kanından tek kız benım kahretsın bu asla olmaz.Gülerek "ne bakıyorsunuz,benı vermıyıceksınız  heralde"dedım ve dedeme baktım.

"HOCAM KOCAM OLDU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin