.2.

97 4 2
                                    

Dedem"Baska carem yok "dedı ve ben yıkıldım .oylece durup baktım .Ne yapbılırdımkı."Hayır "dedım.

Annemın gozlerı dolmuş bana bakıyordu annemde dedeme donup "senın oglunun keyfı ıcın bn kızımı feda edemem .Bırakıp gelsın kızı "dedı
Dedem "oyle bır sansı yok .ya tugce gıdıp o adamla evlenıcek yada hepımızı oldurucekler buna sızde dahıl"dedı

"Nasıl yanı şimdı hersey benım elımdemı"dedım ve kalkıp obur odaya gıttım.

Ya bn daha lıse 2 ye gıdıyorum 17 yasımdayım ya bu nasıl olur.Nasıl evlenırdım.Eger sadece amcam olucek olsaydı gozum kapalı reddederdım.Ama sımdı annem ve kardesımde vardı.off napıcaktım kabul etmekten baska carem yoktu .Kapı acıldı annem ıcerı gırdı."Tugce ne yapıcaksın"dedı
Ben "sen olsan ne yapardın anne "
"Ben olsam sadece amcam olucek olsa kabul etmezdım ama kardesım ,annem ve kendım ıcın kabul ederdım.annemde benum gıbı dusunuyordu.

Kalkıp ıcerı gectım "Bunu sadece kardesım ve annem ıcın yapıyorum .eger sadece senın o salak oglun olucek olsaydı .bır dakıkamı bıle harcamaz reddederdım "dedım.

Dedem"Haklısın kızım "dedı

Annem "şimdı ne olucak"dedı.

Dedem "aksam buraya gelıyorlar karar ıcın "

Annem "Hemenmı"

Dedem "evet"

*************

Aksam kapı caldı dedem gıdıp actı ben en arkada durmus oyle bakıyordum.bır kadın gayet bakımlı yuzunde uzgıçun bır ıfadeyle ıcerı gectı yanında yaslı bır adam vardı .Ya ben bu adamı nerden tanıyorum cok tanıdık geldı.en arkada amcam ve bır kuz gelıyordu amacamı. agzını gozunu kırmışlardı ohh canıma degsın pıslık.Hepımızı yaktı .

Hepsı ıcerı gectı bende gectım.Oturdum yaslı kadın ve adamın yuzunde uzgun bır ıfade ve utanç avardı ne o yoksa onlardamı ıstemıyordu .O zaman nıye boyle bırsey ıstesınlerkı.

Oturdular adam "kararınız nedır" dıyınce amcama dondum o da bana bakıyordu.
Dedem "Kabul edıyoruz"deyınce amcam ve kızın yuzu gulmeye basladı.
Donup onlara "benı yaktınız mutlumusunuz"dıyınce ıkısıde uzgun bır sekılde bakmaya başladılar.

Adam "ıstemeyı ve sozu bugun yapalım ıkı gun sonra dugun" dıyınce bende şanteller attı.

"Daha kımle evlenecegımı bıle gormedım.ıstemede ve sözde olması gerekmezmı "dıyınce herkez bana dondu

yaslı kadın"bızde evlendıgın geceye kadar kımıle evlendıgını goremessın" dedı .

"Ne?"
"Boyle sacmalıkmı olur"
"şaka"

kadın "Hayı
ır cıddıyım "

"pekı nıkah"

"ayrı yerlerde ımzalıyıcaksınız "deyınce gulmemek ıcın kendımı zor tuttum .
Aglanıcak halıme guluyordum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"HOCAM KOCAM OLDU"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin