Isla de Muerta 2

389 20 0
                                    

,,Mám plán. Půjdu tam dovnitř a přesvědčím toho lotra aby vyšel ven," mluvil Jack s komodorem.

Sára seděla s nimi ve čkunu a rozhlížela se okolo sebe. Všde jenom útesy a skály a voda. Napadlo jí, že by mohla jít na Perlu a odplout s ní, ale usoudila, že jí více zajímá co se stane, když Jack půjde dovnitř. Určitě musí jít s ním.

Najednou si Jack začal sedat do jiného člunu, kterej asi komodor vyčaroval.

,,Jdu s vámi," zvedla se Sára.

,,Dobře, ale já se o tebe starat nebudu."

,,To taky nikdo nechce," pokrčila ramena a sedla si do druhýho člunu.

,,Ty nikam nejedeš Sáro," rozhodl komodor, ,,já za tebe mám zodpovědnost."

,,Pokud vím, za mě zodpivídá mamka o to vy opravdu nejste. Takže, když dovolíte, já jedu s Jackem, ať se vám to líbí nebo ne."

Komodor se jenom zašklebil a vyjeli jsme. Jack si začal zpívat pirátskou píseň a Sára se přidala.

,,Pěkná písnička co?"

,,To jo, ale matca se nelíbí."

,,To se jí ani nedivím."

,,Proč?"

,,Podle toho co si prožila."

,,Co dlužíte mé matce?"

Jack se zamyslel jesti jí to má říct nebo ne.
,,Pár lodí a peněz."

,,To je ten obrovskej dluh?" Zvedla jeno obočí Sára.

,,Víš," odmlčel se, ,,já jsem zabil tvého otce."

,,C- cože?"

,,Před dvanácti lety, bylo mi deset. Měl jsem takovou menší loď. Utkali jsme se s tvím otcem v boji, a já jsem vyhrál. Byla to moje první výhra, ale hrozně ji lituji. Tvou matku jsem znal moc dobře, ale od toho dne mě nenávidí. Je mi to líto a abych se přiznal tvou matku jsem miloval, ale tvého otce jsem nenáviděl. Bylo to něco jako by mi sebral holku."

Sáře ukápla slza.
To snad není pravda. 'Můj otec zemřel rukou člověka, který seděl předemnou a já nemám chuť ho zabít' pomyslela si Sára. Sáře začala být zima, ale Jack už vjel na pevninu, takže se mohla začít zase pohybovat.

Jack si Sáru natočil k sobě a chytil ji za ramena. Ona se na něj nechtěla dívat, ale Jack ji chytil za bradu a podíval se jí do očí. ,,Chci, aby jsi věděla, že toho hrozně lituji."

,,Proč jste to udělal?" zoufale se na něj podívala.

,,Zápasili jsme spolu o loď. Prohral ten, kdo umřel. Mu tenkrát bylo dvacet, ale šermovat moc neuměl. Věř mi, kdybych věděl jak toho budu teď litovat, nechal bych mu tu loď."

,,Vy jste v deseti byl zabouchnutej do dvaceti letý ženský?"

,,Ty jsi se nekdy nezabouchla do staršího?" rozešel se do uličky.

Sára se zamyslela a pak řekla: ,,Ne no teda ano, jednou se mi v Tortuze zalíbil nějakej chlap, ale byl starší o tři roky to se nepočítá."

,,Tak jinak, zabouchla jsi se někdy do mladšího?"

,,Ne."

Už procházeli mezi piráty.

,,To je nemožné," ztuhl Barbossa při pohledu na ně.

,,Nepravděpodobné," odpověděla Sára.

,,Jak se vám to povedlo?" kroutil hlavou.

,,No to víš, piráti dokážou všechno," pousmála se Sára.

,,Já jsem taky pirát a zázraky nedělám."

,,Ty nejsi pirát, ty jsi bezcitná, odporná, zrůda, která nic necítí," utazila se na Barbossu Sára.

,,Tak dost! Jdete po něm!" došly Barbossovi nervy.

Barbossa už se chystal podříznout Willovi krk.

,,Být tebou, bych to nedělal."

,,Né? Já ale myslím, že ano."

,,No jak myslíš," Pokrčil Jack ramena.

Už už ho málem Barbossa podřízl, když v tom se zarazil, ,,alé, proč mi to radíš?"

,,Protože," plácl prvního důstojníka, který ho držel o ruky, ,,protože loď královskýho veličenstva kotví nedaleko od břehu..." dále jejich rozhovor Sára neposlouchala a zadívala se na tu opici. Dědělal různý šaškárny a někdy se Sára musela i pousmát.

,,...a z vás nezahyne ani jeden." Zase začala vnímat okolní svět a viděla, že si Jack vzal jeden medailon z truhly.

,,Tohle jste měv v plánu od začátku!?" cukl sebou Will.

,,Jo."

,,Takže pánové..."

,,...Všichny do člunu," skočil do řeči Barbossovi Jack. Ten se na něj zamračil, ,,promiň ty tu velíš."

,,Jdem po svých," dořekl to Barbossa.

,,Takže ne do člunu?"

'Tak toto se začíná Jackovi zvrtávat.' Pomyslela si Sára.

Skoro všichni odešli.

,,Myslel jsem, že tě znám Jacku, ale jak vidím, nikdy nejde předvídat co uděláš."

,,Já nejsem pictivec a nepoctivci můžeš věřit, že sebude chovat nepoctivě. Ale poctivě ti radím, dávej pozor na poctivce, protože u těch nikdy nevíš, jakou hloupost provedou," když doříkával poslední slova, tak se díval na Sáru a na Willa.

Sáře došlo co má za lubem a Will něco tušil.

V tom sebral nějakýmu týpkovi meč a kopl ho do zatku. Te se převrátil a pak šlo všechno hrozně rychle. Sára si jenom uvědomila, že má tozřízlá pouta a v ruce drží šavli. Začala se bránit. A všimla si, že Jack bojuje s Barbossou.

Mezi tím se oběvila Elizabeth a všimli si Jacka, jak vypadá jako kostlivec.

,,Na čí straně je Jack?" zeptala se Eliz.

,,V tenhle moment?" pokrčil ramena Will a začal vykrývat další útoky.

Po nějaký době jim povedlo zneškodnit tři pirát. (Myslím, že všichni víte jak. Nevím jak to popsat.)

Jack pořát bojoval s Barbossou.
,,Tak co? My nesmrtelní budeme v tom impozantním boji pokračovat do soudného dne?"

,,Můžeš se vzdát."

,,Jacku, medajlon," zavolala Sára na Jacka a ten jí ho hodil, ta ho donesla Willovi, ten se řízl do ruky a namočil medajlony do své krve. V tom se ozval výstřel. Jack střelil Barbossu.

,,Jacku, deset let máš tu pistoly a teď svůj náboj, tak promrháš."

,,Nepromrhal," pustil Will medajlony do truhly.

Barbossa si shrnul kabát a košile mu začala prosakovat krví. ,,Já cítím, chlad." Barbossa klesl k zemi a naposledy vydechnul.

Sára si šla vzít nějaký zlato, když už ho tu je tolik. Vzala si 200 dublonů pro matku, aby jí prodala tu loď, i když si teď může vzít Perlu.

Jack si také šel vzít nějaký zlato.

,,Asi bych už měla jít," řekla Eliz.

,,Ano váš snoubenec už jistě čeká."
Elizabeth odešla a já přišla k Willovi, ,,jestli jsi čekal na v hodnou chvíli, tak to byla tahle."
To Willa nejvíc nepotěšilo, bylo mu to líto.

Pocestě Elizabeth řekla co se stalo.

,,Udělali co oni potřebovali." Sáře bylo Jack hrozně líto uvědomila si, že Jack si zaslouží Perlu mnohem víc než ona, i když jí zabil otce.

Piráti z Karibiku Prokletí Černé PerlyKde žijí příběhy. Začni objevovat