Na Perle

486 26 4
                                    

Perla z Nové Providence vyplula včera. Teď se jen plaví po moři, nikdo neví kam. Dokonce ani kapitán to neví, jak se říká, prostě za nosem.

Sára seděla na přídi a dívala se na obzor.

,,Krásný pohled co?" přisedl si k ní Jack s flaškou rumu.

,,Hmm," nechtěla mu říct jak mu hrozně závidí, že má loď a je kapitán.

,,Má ohromná intuice pokud jde o ženy mi řekla, že tě neco trápí," nabídl Sáře rum.

,,Jo," přicucla si rumu, ,,za ty roky co se plavím na moři, jsem si uvědomila, jak jsem neschopná. Přemýšlím o tom, že nebudu kapitánka, ale třeba jenom důstojnice."

,,Můžeš se plavit se mnou."

,,Já nevím, zase na jednu stranu, by to bylo super, žádný povinosti, ale není to ono, není to ta svoboda, po které toužím."

,,Chápu," vzal si zase rum a napil se, jako by říkal,'raději si to vezmu dřív než to vypije,' ,,tak to udělej jako mamka. Zašij se v Tortuze a nevylez už nikdy."

,,Jo, to je také jedna z možností."

,,A teď, jako můj host na této palubě, můžeš určit kurz."

,,Já? To je ale čest. Pojedem loupit do Nassau."

,,Tak jo," musel se zasmát Jack. Sára se zvedla, že půjde ke kormidlu.

,,Že jsi tam nikdy nebyla?" zarazil ji Jack.

,,Ne," odpověděla a šla ke kormidlu. Otevřela kompas a ten už neukazoval na Jacka, ale směrem k Nassau.

Otočila tam kormidlo, ,,jdeme pracovat páni johó," řekla si a šibalsky se pousmála.

,,A co tam budeme dělat."

,,To co dělal Barbossa."

,,Zaútočíme?"

,,Ano, a pak to pojedem proměnit do Tortugy."

Zvídavě se na Sáru podíval, ,,dobře. To by jsi udělala, kdyby ti neukradli Potopu?"

,,Ano."

Už byl večer když dorazili do Nassau.

,,Připravit děla," začal rozdávat rozkazy Jack.

Po asi 20 min zaútočili. Sára jela v prvním člunu. Dojeli k pevniňě a Sára se rozeběhla do prvního domu který uviděla. Ale co to? Byla tam holka, která se hrozně podobala Jackovi. Sára se zastavila.

,,Hej ty!" ukázala na ni, ,,jak se jmenuješ?"

,,B- bára Sparrow."

Sára ztrnula.

,,Řekla jsi Sparrow!?"

,,No," nevině se podívala.

,,Sparrow?" pořát tomu Sára nevěřila.

,,A- ano p- přát to je pravda."

,,A kolik to je?"

,,Deset."

,,Bože to byl drak," řekla si Sára.

,,Kdo?"

,,Ale, toho nejspíš neznáš," Sára se zamyslela jestli zná Jacka, ,,nechceš jít se mnou?"

,,Ne," Bára byla stoprocentně rozhodnutá, že s pirátem nikam nepůjde.

,,Tak jinak. Jdeš se mnou ať se ti to líbí, nebone," chyla ji Sára za ruku dost pevně, aby se jí nemohla vyvléknout.

,,Jau to bolí," kroutila se.

,,Tak hele," otočila si ji k sobě čelem, ,,chci ti pomoct. Znám tvého otce. Parkrát mi zachránil krk. Chci tě k němu dovést, ale jestli nechceš, tak nechtěj a játě tu nechám. Pak tě tu s velkou pravděpodobností někdo zabije. Takže buďto jedeš se mnou a nebo tady zůstaneš a pokud to přežiješ, tak se budeš nudit a budeš bez otce."

Sára ji tam nechala být a odešla.

,,Počkej, chci jet s tebou," rozběhla se za ní Bára.

,,Á, myslela jsem si, že přestoupíš na moji stranu," otočila se k ní na podpatku, ,,pojď za mnou."

Dopluly na Perlu.

,,Kdo to je?" ohrnul nos Jack.

,,Ty draku. Už v patnáci jo?" řekla mu místo odpovědi.

,,Nemám tušení, o čem mluvíš."

,,Jacku, toto je tvá dcera," ukázala na Báru Sára.

,,To je nesmysl."

,,Jen se na ní podívej je jako ty."

,,Co když to není dcera, ale sestra," naklonil se nad Sáru.

,,Tak to," odmlčela se, ,,je taky možnost."

Ironicky se usmál a šel na palubu, kde je kormidlo. Rozhlížel se po hořícím městě.

,,A co s ní chceš teda udělat!? Poslat ji zase tam!? Zlikvidoval jsi město se zemí a pak jí tam pošleš!?" řvala na něho Sára.

,,A co má bejt. Mně to taky otec udělal."

,,A jak ti bylo?"

,,Hrozně."

,,Ty by jsi chtěl, aby tak bylo ještě někomu jinýmu?"

,,Nevím."

,,Nechtěj, aby se to stalo i jí. Prosím nech ji tady."

,,No dobrá. Zůstane tady."

,,Díky Jacku."

Sára šla za Bárou.

,,Můžeš tady zůstat jestli chceš."

,,Díky," šeptla.

,,No tak já ti to tu ukážu," vydala se Sára směrem do podpalubí.

Konec.
Omlovám se za chyby, ale kontolovala jsem to, ale taky toho přehlídu.😅
Dotazy pište do komentáře. Ráda bych věděla, jestli mám něco dolaďovat nebo tak.

Piráti z Karibiku Prokletí Černé PerlyKde žijí příběhy. Začni objevovat