telefonuma gelen mesaj sesiyle açtım mesajı pederden di uraz ın şuandaki konumunu atmıştı bana şilede avcı koru mesire yerindeydi yurttaki çocukları pikniğe götürmüş. şoförüme adresi gösterdim ve yolculuk başladı. piknik alanına yaklaştığımızda indim arabadan ve oyun başlıyordu. biraz ileride uraz ve çocukları gördüm ne yapsam ne yapsam diye düşünürken yanımdaki derin ama girsem yardımsız çıkamayacağım çukura attım kendimi. sonrada bağırmaya başladım "imdaaaatt kutarınn beniii" diye ve koşarak birinin yaklaştığını gördüm ve bana baktı yüksekten bu kişi uraz dı "iyi misin" dedi oha bu çocuk çok yakışıklıydı fotoğraflarda bu kadar değildi lanet olsun. rampa saçları kömür gözleri bembeyaz teni küçük burnu ve muhteşem çene yapısı. nasıl konuşuluyordu unuttum da Allah ım ben ne diyordum öyle ben bu çocuktan pederin intikamını alacaktım hemen kendimi topladım ve role başladım. "iyi değilim bacağımı çok kötü burktum herhalde beni buradan çıkarırmısın" dedim oda zor olsa da çıkardı. ve bana şunu dedi "ne işin var burada tek başına" Allah ım o gözler... "şey beni evden attı ev sahibi gidecek bir yerim yok kalacak bir yer bulana kadar fazladan odan varsa sende kalabilir miyim" dedim. "kalabilirsin" dedi bu çocuk sert biriydi duyduğum kadarıyla insaflı gününe denk gelmiştim herhalde. sonra beni kucağına aldı küçücük bebekmişim gibi çocuklarıda çağırdı ve yürümeye başladı bu koku... çok güzeldi menekşe gibi kokuyordu adeta çok güzel kokuyordu. ve uykum geldi gözlerimi kapattım...
uyandığımda bir odadaydım benim evimden daha lüx bir odada terası denize bakan bir odada borda ve beyaz rengin hakim olduğu odada bu oda muhteşemdi. hemen yataktan kalktım banyoya giderek elimi yüzümü yıkadım odaya girip bir pantolon bir tişört giydim saçımı tarayıp topuz yaptım hafif rimel sürdüm ve odadan çıktım. aşağıya indiğimde bir hizmetli kadının kahvaltı hazırladığını gördüm bana bakarak hafif gülümseyip "günaydın" dedi "günaydın uraz nerede" diye soruverdim. "duş taydı gelir şimdi otur sen masaya" dedi en sevecen haliyle başımı sallayıp masaya oturdum urazı bekledim geldi ve hiç konuşmadı benimle onu etkilemeliydim kahvaltıdan sonra televizyonun karşısına geçip bir şeyler izlemeye geçti bende etkilemek için ne yapsam diye düşünüyordum ve şıp aklıma bir fikir geldi. masadan kalkıp yavaşça yanına gittim ve tam önüne yanaştığımda pat diye halıya takılmış gibi yapıp üstüne düştüm. önce şok olmuş bir şekilde göz bebekleri büyüdü ardından gözlerinden bir parıltı geçmişti ve bingo etkilemek için ilk adımım başarıyla geçmişti ama o menekşe kokusu... kahretsin avcı benken av olmak istemiyorum...
AŞKLARIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YAZIM HATALARIM VARSA AFFOLA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ KIZ
Actionacımasız herkesi parmağında oynatan kötü işlerle ilgisi olan EYLÜL KARAMAÇA. yapacağı büyük işte URAZ KARAMAN ı kendine aşık edip herşeyini alıp PEKER e verip urazı öldütmekti amacı ama işler hiç yolunda gitmemişti...