İLK BAŞLANGIÇ

217 17 2
                                    

<İLAHİ BAKIŞ AÇISI>

henüz 5 yaşında bir kızdı. annesine babasına düşkün bir kız. Babası kötü yollarda olan yani katil olan mafya olan bir kızdı. bir akşam kız evde masada oturup resim çiziyordu babası anneside televizyon izliyordu. kapı bir anda sertçe vuruldu küçük kız sıçramiştı annesinde bir tedirginlik vardı babası kapıya ben bakarım diyerek kapıya gitmeye başladı kapıyı açtığı an küçük kız korkudan masanın altına saklanmıştı korkarak olanları izliyordu bir kaç silahlı adam babasını rehin alıp vurmuştu ardında annesini vurmuştu küçük kızın sonra evden uzaklaşmışlardı kız ağlamaya başlamıştı baba anne diye kalacak kimsesi yoktu zamanla amcasının yanında kalıyordu amcasıda içkici şiddetçi piçin tekiydi her gün küçük kızı dövüyordu ona herşeyi yaptırıyordu 8 yaşındayken kızı döverek akşamın 9 unda sigara almaya yollamıştı kız hüngür hüngür ağlayarak ve korkarak sigara almaya gidiyordu yolda adam bmv sini durdurup küçük kızın yanına gelmişti "neyin var kızım" diye sormuştu adam kıza kızda ağlayarak anlatmıştı adam kıza şu teklifi sunmuştu "benimle gelip yaşamak istermisin seni incitmem özgür yaşarsın yeni kıyafetlerin arkadaşların olur" demişti küçük kızın da başka çaresi olmadığı kabul etmişti çünkü adama güvenesi gelmişti. adamın adı peker di aslında adam küçük kızı eğitip kendi işlerine karıştırıp sonunda düşmanının çocuğu URAZ  denilen çocuğun tüm herşeyini alıp onu o kıza  öldürtmekti. kızda güvenmişti oysa bu adama adam onu götürüp alışveriş yaptrmıştı okula yazdırmıştı santranç kurslarına yollamıştı zeka kurslarına yollamıştı dövüş kurslarına yollamıştı ve kızı bu şekilde büyütmüştü kız artık pakere peder diyordu onu çok seviyordu yavaşça kızı kendilerine benzetip kötü işlere sokmuşlardı işlerini yapması için kızı malını istediği erkeklerle biraz eğlendirip kız onlardan istediklerini alıp yolu veriyordu ama asla hiç biyle birlikte olmamıştı kız oda artık acımasız kötü işlerin içinde olan bir kızdı. Bu kız kimmiydi artık merak ettiğinizin farkındayım. bu kız EYLÜL KARAMAÇA 23 yaşında vicdansız herkesi parmağında oynata kötü işlerin içiçnde olan babasının yolunu izleyen kızdı artık o.

ACIMASIZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin