Japonca isim *-*... Herneyse. Bu halime bakmayın şahsen ben bu karakterden nefret ediyorum. NEFRET!!!!!! Tüm animelerde -tekrar ediyorum TÜM animelerde- en sevmediğim karakter bu. Animede ne kadar iyi şey varsa hepsinin... Neyse küfür etmiyoruz. Evet bu karakter Kou İmparatorluğu bilmem kaçıncı -hatırladığım kadarıyla 4.- prensi. Ve söyleyeyim bu arkadaş altı kardeşten biri. Ölen ikisi dışında hem de. Ayrıca Kou İmparatoriçesi'nden -yani annesinden- nefret eder çünkü onun yüzünden iki abisini kaybetti. Aman ne üzücü(!). Biraz da kişilikten bahsedelim.
Arkadaş ağlak. Hem de inanılmaz derecede.
Normal durumlarda oldukça ciddi ve duygusuzdur. Kimseye takmaz ve önemsediği tek kişi ablası Hakuei Ren. Telaşa gerek yok o ablamıza da geleceğiz. Herneyse ayrıca oldukça atılgan biridir ve yardım etmeye gönüllüdür. Biraz ukala ve kibirli bir tavrı var. Onun dışında olabilecek en normal kişi. Peki ben neden nefret ediyorum. Çünkü en sevdiğim şipin içine etti ve iki çok sevdiğim karakter öldürdü. Olayları yoruma yazacağım boş boş spoiler yemeyin. Herneyse...
Bir zamanlar uzak ülkede dört kardeş yaşarmış.
Bu kardeşler en küçükten en büyüğe doğru Hakuryuu, Hakuei, Hakuren ve Hakuyuu. Bu kardeşlerin bir de psikopat bir anneleri varmış. Adı Gyouken'miş.
Bu kadın iki kocasından dörder çocuğu olan bir imparatoriçeymiş. Bu kafın manyak gibi boş boş kendi evini yaktırıp Hakuyuu ve Hakuren'i öldürtmüş. En küçük oğlu Hakuryuu'nun yüzünü yanık izine mahkum etmiş. Sonra, bu olaydan sonra bir de kendi oğlu Hakuryuu'ya ben yaptım diye trip atmış.
Ne iyi anne. Sonra bir de gel seni tahta çıkarayım da sen bir çeneni kapalı tut falan demiş ama Hakuryuu yememiş. Üvey kardeşleriyle de anlaşamıyor zaten ablasına da söyleyememiş zavallı. Sadece bir intikam yemini edip geçmiş. Aradan yıllar geçince bu arkadaş Sinbad'dan krallığı yıkmak için yardım istiyor. Sinbad bir ık mık ediyor zar zor evet diyor. Tam yardım edecek Hakuryuu yok. Bir bakıyor Hakuryuu ********'nın peşinde bir de gidip ******* ve *****'ı öldürüp üstüne tahta tünemiş. İmparator olmuş o ********. Veee son. Güzel hikaye evet.
Sağ taraf Hakuryuu tayfası. Sol taraftakiler büyükten küçüğe Kouen, Koumei, Kougyoku (bu karakteri de sevmiyorum bu da şipimin hatta şiplerimin içine ediyor) ve benim tatlı mı tatlı psikopat Kouha'm. Gerçi Jafar'ın üzerine tanımam.
Arkadaş iki zindan fatihi. Bir tanesi Zagan diğerini bilmiyorum. Zagan odunu bitkileri falan kontrol ediyor. Ah bir de bir savaşta da sol kolunu kaybediyor. Onun yerine tahta bir kol kullanıyor. Eeee nasıl karakter? Asdfghjkl... Harikayım ya.
Neyse sıradaki bölüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magi (Anime Tanıtım)
HumorBen bir otaku olarak en sevdiğim ama neredeyse hiç kimsenin izlememiş olduğu -ki sırf bu yüzden elaleme zorla izletiyorum- bir anime var. Adı Magi. Hani şu korku filmi olan gibi. Herneyse... Ben de bu animeyi tanıtmak ve olabildiğince izlenmesini sa...