İlginç isimler seriye takmış. Yav bir insan bu isimden hiç mi rahatsız olmaz! İnsanlar hiç mi bir şey bilmezler! Animeye girsem üç gün üç gece çocuğun adıyla dalga geçerim. Bu nasıl isim be! Bir de soyad koymuşlar. Bir de anlamlı olsa iyiydi.
Neyse. Bu kadar dalga geçmek yeter. Şimdi o dünyada bir gün dungeon (yani zindan) denen yapılar ortaya çıkmış. Bu zindanların içinde devasa bir krallık alacak kadar büyük bir hazine var. Ayrıca büyülü eşyalar da dahil. Ama en önemlisi bu zindanların her birinin -ki tam 72 tane var- içinde birer Djinn var. Bunlar insanlara çooook büyük güç veriyor. Ve bilin bakalım Djinn nasıl okunuyor. Cin diye... Hani animede Alaaddin'in Sihirli Lambası'na gönderme var dedim ya. Al sana gönderme! Ama sen gidip bu cinlerden dilek dilemiyorsun. Eğer binlerce kişiyi öldürüp geri döndürmeyecek tüm zorlukları aşarsan sana bir güç veriyor. Bu cinlerin her birinin kendine ait bir gücü var. Mesela ateş. Bir çok ateş cini var ama hepsinin de ayırt edici bir özelliği var vesaire. Bu cinleri de Solomon denen bir adam yapıyor. Alibaba'ya geri dönelim. Bu ergen -yazarın kendisi hiç de ergen değil- 16 yaşındaki çocuk kalkıp "Ben bir zindanı ele geçireceğim" diyor. İki yıl kadar neredeyse. Arkadaşın cesaret sorunları var yani. Birgün Aladdin ile karşılaşıyor. Aladdin kendi yakın arkadaşı Ugo'yu kullanarak Alibaba'yı etkiliyor. Anlamını az sonra açıklayacağım. Herneyse... Bu ikisi kalkıp zindana giriyor. Zindanda engeller engeller engeller... Neyse sonuç olarak... Arkadaş canlı çıkıyor. Tabi yanında ciniyle ve tonlarca altınla birlikte.
Bu girdikleri zindan...
Tabi daha büyük...
Bu da cinimiz Amon...
Fark ettiyseniz baya büyük.
Tabi bu arkadaşı sürekli görmüyoruz. Bu arkadaşın görevi Alibaba'ya güç vermek. Benim deyişimle Alibaba'yı daha da karizma yapmak.
Gibi...
Hand size cin demiştim ya. Aladdin'in de cini var. Adı ise Ugo. Evet... Tüm olay buydu. Aladdin ve Ugo bir odanın içinde kapana kısılıyorlar. Aladdin çıkmak istiyor ama Ugo çıkamıyor. Bunun üzerine Aladdin de Ugo'nun bedenini kafasız bir biçimde bir flüde hapsediyor.
Aha bu Ugo. Herneyse...Ben söyleyim bu üç kişiyi de aman tanrım derecesinde sevmiyorum. Benim sevdiklerim bir sonraki bölümde.
Neyse... Sonraki bölüm lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magi (Anime Tanıtım)
MizahBen bir otaku olarak en sevdiğim ama neredeyse hiç kimsenin izlememiş olduğu -ki sırf bu yüzden elaleme zorla izletiyorum- bir anime var. Adı Magi. Hani şu korku filmi olan gibi. Herneyse... Ben de bu animeyi tanıtmak ve olabildiğince izlenmesini sa...