1 ~ een verrassing

232 18 5
                                    

POV Samira

Vandaag zie ik eindelijk Yazid weer! Ik ben zooo blij. Ik heb hem nu al twee weken niet gezien door de vakantie en vandaag zie ik hem eindelijk weer. Yazid en ik hebben nu al 5 jaar een relatie, en het gaat gelukkig heel goed. Hij is echt het liefste vriendje die je je maar voor kan stellen.

#whatsappgesprek tussen Yazid en Samira

Yazid💗: Hey schat, ik heb zo veel zin om jou vandaag weer te zien ik heb je echt gemist <3
Samira💋: Hey Babe, ik ookkk ik heb jou ook zo erg gemist! <3
Yazid💗: Ik heb een verassing voor je (:
Samira💋: Ahww wat liefff wat is het?<3
Yazid💗: Dat ga ik nu nog niet vertellen anders is het straks geen verrassing meer (;
Samira💋: Ohja Whahahaha ik ben een beetje dom
Yazid💗: Nee hoor dat valt wel mee schat <3
Samira💋: Maar wanneer weet ik wat de verrassing is?
Yazid💗: Ik kom je vanavond om half 7 ophalen. Zorg dat je er mooi uit ziet maar doe maar geen te hoge hakken aan! <3
Samira💋: Oke schat maar ik moet nu gaan. Tot vanavond lieffie! <3
Yazid💗: Tot vanavond Babe <3

Ik ben best wel benieuwd wat voor een verassing Yazid heeft. Jammer genoeg moet ik nog wel een paar uurtjes wachten voordat ik het te weten kom want het is nog maar 1 uur en Yazid komt me pas om half 7 ophalen. Maar goed dat is niet zo erg want ik moet nog heel erg veel doen. Mijn ouders zijn een weekje weg dus moet ik alle huishoudelijke taken overnemen. Gelukkig vind ik dat niet zo vervelend want ik vind het best leuk. Waar moet ik toch eens beginnen?..

4 uur later

Ik moet me maar eens klaar gaan maken want het is al 5 uur en ik heb best veel tijd nodig om me om te kleden en alles. Ik twijfel nog een beetje welke jurk ik zou aantrekken: de witte of de zwarte? Ik ga toch maar voor de witte want die is simpel maar toch heel mooi. De zwarte is net iets te kort voor Yazid denk ik (hij is soms nog wel eens jaloers (; ). Ik doe er dan mijn zwarte hakken bij aan. Mijn make-up doe ik heel naturel want ik weet dat Yazid dat het mooiste vind. Een beetje lichte foundation, een beetje eyeliner, mascara, een hele licht bruine kleur oogschaduw en een beetje licht roze lippenstift. Heel naturel en classy maar toch ook weer mooi. Als ik me omgekleed heb en mn make-up gedaan heb kijk ik op de klok: kwart over 6. Hartstikke mooi op schema. Nog maar een kwartiertje wachten.

Een kwartier later..

Daar ging de bel, dat zal vast wel Yazid zijn. Snel pas ik nog mijn witte handtasje en ga snel naar beneden waar Yazid me al op staat te wachten bij z'n zwarte BMW. Als een echte gentleman houdt ie de deur voor me open zodat ik in kan stappen. En ik moet toegeven hij ziet er best wel knap uit in een pak (; . Na ongeveer een half uurtje rijden komen we bij een klein, chique restaurantje. Het is er zo mooi dat wanneer ik naar binnen ga ik met open mond blijf kijken. Yazid neemt me helemaal mee naar achteren, waar in een apart knus kamertje een tafel helemaal versierd is met kaarsen en rozenblaadjes. "Wauw dit is echt heel erg mooi Yazid! Dit had je echt niet hoeven doen." "Weet ik schat, maar voor mijn liefste doe ik alles." Ik bloos een beetje. Dan komt de ober binnen met allemaal lekker eten. Als we het op hebben vraagt Yazid: "Zullen we een eindje gaan lopen?" "Is goed schat." En Yazid neemt me mee naar het strand. Ik doe mijn hakken uit en loop met blote voeten over het zand. Yazid doet ook zijn schoenen uit en neemt mijn schoenen ook in zijn handen. Samen lopen we hand in hand over het mooie strand. Op een gegeven moment komen we bij een afgelegen plekje. Er ligt een kleed op het zand en het is helemaal versierd met allemaal waxinelichtjes, rozenblaadjes en noem maar op. Mijn mond valt open van verbazing. "Heb jij dit allemaal gedaan?" Vraag ik vol verbazing aan Yazid. "Ja Babe, ik zei toch alles voor mn liefste." Weer voel ik dat ik bloos. "Dankjewel schat, maar dit had je echt niet hoeven doen!" "Ga nou maar gewoon eventjes zitten dan kom ik zo terug!" En Yazid loopt weg. Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen.

A/N
Wauw dit is het eerste hoofdstuk en gelijk voor mij al een record met het aantal woorden! Maar liefst 750! Dat is voor mijn doen heel erg veel. Ik ben heel erg blij dat ik eindelijk een boek heb kunnen bedenken waar ik zoveel inspiratie voor heb. Ik heb daar namelijk nog wel eens moeite mee😅 Ik hoop dat jullie dit een leuk boek gaan vinden (Ik heb er al genoeg leuke ideeen voor (;

Uitgehuwelijkt?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu