4 ~ stalkers?

96 9 1
                                    

Heyy💗
Eindelijk weer na een lange tijd. Aan het eind van het hoofdstuk staat nog wat info over de komende hoofdstukken enz. X

-------------------
POV Samira

Als we op het strand zijn aangekomen zien we Yazid al. En tot onze verbazing heeft hij ook 2 vrienden meegenomen, Faisal en Basil. 'Hey schat!' Ik loop op hem af en geef hem een kus. 'Ik wist niet dat Faisal en Basil ook meekwamen.' zei Cato wijzend naar de jongens. 'Ja ik was met hun aan het chillen en ze wouden graag mee dusja. Vinden jullie het erg dan?' 'Nee hoor.' 'Gelukkig!' 'OMG IK WIL EEN IJSJEE!' schreeuwt Cato alsof ze een klein kind is. 'Ja ja we gaan al kleine baby.' lach ik naar haar en werp haar een handkus toe. Cato kijkt me quasi-beledigd aan. Wat me nog meer aan het lachen maakt. Waardoor Cato ook moet lachen en we als twee gestoorde kleine kinderen naar de ijssalon rennen terwijl de jongens ons lachen nakijken.

Als Cato en ik allebei een ijsje hebben gaan we terug en willen we gaan zonnen. 'Ik ben echt nog veeel te wit.' zucht Cato. 'Haha ik ook hoor, laten we dan maar snel bruin worden haha.' Op een gegeven moment val ik in slaap, en Cato ook. Na een tijdje wordt ik wakker en zie ik dat Cato nog slaapt. De jongens zijn nergens te bekennen. 'Ze zijn vast in het water.' Als ze na een half uur nog niet terug zijn begin ik me zorgen te maken (ja ik weet het ik maak me snel zorgen). Op hetzelfde moment hoor ik ze terug lopen en ze praten over een groep mensen die hun stalkt ofzo. Ik doe alsof ik slaap, hopend dat ik meer te weten kom. Zo niet dan vraag ik het Yazid vanavond wel, dan vertelt hij het vast wel. Faisal checkt nog wel of Cato en ik slapen maar jammer genoeg praten ze niet verder over hun stalkers. Dan moet ik het Yazid vanavond zelf maar vragen.

Als Cato na een uur ook wakker wordt gaan we het water in. 'AAAAAGGHHHH DIT IS ZOOOO KOUDD! gilt Cato. Iedereen kijkt haar boos of raar aan. Zelfs de badmeester komt naar Cato toe en zegt: 'Zeg jongedame, zou je alsjeblieft niet zo willen gillen? Dat zouden we erg fijn vinden!' Niet eens wachtend op antwoord loopt hij weg. Cato rent naar me toen en zegt: 'Omg heb je gezien hoe knap hij is?' En haar ogen smelten helemaal weg. 'Cato doe eens normaal, het is gewoon een jongen.' lach ik naar haar. 'Gewoon maar een jongen?! Hoe durf je Samira! Heb je niet gezien hoe verschrikkelijk knap hij is? Hij is echt wel een lekkerding. Misschien kan ik hem wel fixen voor jou? Of voor mezelf misschien?' ratelt ze maar door. 'Cato stop met dromen. Ik heb Yazid, en jij hebt Jack. Zet het hele idee maar uit je hoofd want je ziet hem toch nooit meer.' Dan geeft Cato toe: 'Oke je hebt gelijk maar ik liet me heel even gaan.' lacht ze. 'En nu gaan we weer het water in!' en ze rent op het water af. Ik ren haar achterna, maar net voordat Cato het water in wil springen stopt ze. Waardoor ze niet in het water springt. Ik zie dat te laat en spring het water in. Cato lacht me heel hard uit. De jongens ook die het jammer genoeg gezien hebben. Ik kijk Cato boos aan. 'Sorry schat maar dit moest ik doen.' En ze werpt me een handkus toe. Pas later zie ik dat de jongens het ook hebben gefilmd. Dan moet Cato het wel gepland hebben met de jongens. 'CATO KOM ONMIDDELLIJK HIER!' Cato komt snel aangerend. 'Ja schat?' vraagt Cato zo onschuldig mogelijk. 'HEB JE DIT GEPLAND? ZO JA DAN MAG JE RENNEN VOOR JE LEVEN!' 'Oh ohw, laat ik dan maar heeeel snel gaan rennen dan.' En ze rent heel snel het water in. Ik spring haar achterna en duw haar lachend onder water. Proestend komt ze boven water en we lachen allemaal heel hard.

Na een paar uur gaan we weer naar huis. Onderweg gaan we nog snel even langs de mac om wat te eten. Als we thuis zijn blijven de jongens ook bij Cato en mij slapen. We kijken nog een paar films op Netflix voordat we gaan slapen. Rond 3 uur gaan we slapen. De volgende ochtend worden Cato, Basil en ik wakker. We kijken rond en zien dat de bedden van Yazid en Faisal leeg zijn. We lopen naar beneden, daar zijn ze ook niet. En gek genoeg ligt er ook geen briefje waar ze zijn, en normaal laat Yazid altijd een briefje achter als hij weg gaat...
Waar zijn ze?

Heyy schattiess💗
Dit is weer het eerste hoofdstuk na een lange tijd. 800 woordjes maar weer voor jullie. Heb jullie wel gemist hoorr😝Als iemand van jullie nog ideeën ofs heeft voor dit boek, stuur me alsjeblieft een privé berichtje💗Wss ga ik nu in de vakantie 1 of 2 keer per week uploaden ligt aan hoeveel tijd ik heb, maar sws 1 keer. En verder wordt elk 10e hoofdstuk een XXL hoofdstuk (hoofdstuk met 1000+ woorden). En ja dat was het wel.

Fijne vakantie voor jullie allemaal!

Xx

Uitgehuwelijkt?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu