Acasă

1 0 0
                                    

După zece ani, copii împliniră amândoi zece ani.

Conacele erau împodobite frumos cu mobilă de firmă, grădinile aveau cele mai frumoase şi rare flori.

Dădacele hotărâră că ar trebui să le spună copiilor tot ce s-a întâmplat până atunci.

Copii fură mirati să afle că sunt ceea ce nu credeau.

-Ioana, eu sunt print!

-Iar eu sunt vrajitoare şi trebuie să te păzesc!

-Laur, toti oamenii de aici îi conduci deoarece eşti printul lor.

Se hotărâră cu totii că ar trebui să le predea copiilor tot felul de lucruri.

Laurentiu învătase cum să-şi asculte oamenii, bunele maniere, lupta cu orice armă, călăritul şi deghizatul.

Ioana învătă cum să facă magie, călăritul deghizatul şi altele.

Lumea tot venea ca să se alăture lui Laurentiu, deoarece unii dintre ei erau vechii supuşi ai părintilor lui.

După doi ani, când împliniră 12 ani plecară ca să recupereze înapoi regatul.

Când ajunseră la cetate, observaseră că unde trebuia să se ridice dismissal cetate, acum erau ruine.

Unii oamenii când îl vazură pe băiat, începură să îngenuncheze şi să strige trăiască moştenitorul regal. Se duseră ca să-i adune pe toti.

După ce aflară că moştenitorul venise ca să recupereze tot ce-i apartment, veniră cu tot felul de daruri.

Între oameni se afla şi mama Ioanei, recunoscânduşi fiica se duse ca so îmbrătişeze şi să vorbească cu ea.

-Fata mea cea frumoasă! spuse ea fugind către Ioana.

-Mama mea!

Se hotărâră să facă un festin în onoarea noilor eroi. Ioana primi de la mama sa una dintre baghetele care îi apartinuse tatălui ei.

-Doamnă puteti să-mi spuneti cum pot să readuc regatul la gloria sa dinainte? spuse Laurentiu cu multă emotie.

-Sotul meu mi-a spus ca într-o zi un om vrednic cu o vrajitoare sau un vrajitor vor căuta şi vor găsi sabia pe nume Excalibur.

-Ştiti vreun pic unde se află această sabie?

-Nu ştiu, dar sotul meu mi-a lăsat o hartă nude at putea să se afle.

-Atunci peste 2 zile vom pleca şi când veti primi semnalul sper că veti fi pregătiti.

După 2 zile plecară Laurentiu, Ioana, un vrăjitor, un muşchetar, şi 5 oameni cu ei.

Împăratul Vladius avea şi el un băiat pe nume Vlad, de vârstă cu Laur. Acesta aflând că vrăjitorul Merlin are o fată care se spune către este ce-a mai frumoasă fată vreodată.

-Tată am aflat că se spune, că cei doi copii s-au dus ca să găsească sabia Excalibur.

-Fiule dacă vrei poti să te duci după fată, dar nu uita că destinul ti-s scris.

După o zi plecă Vlad cu oastea pentru a o găsi pe vestita fată Ioana.

ExcaliburUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum