Atacul

1 0 0
                                    

În următoarea zi, la prima oră totii oamenii îmcercau să se trezească.

-Chemati-l de urgentă pe Leo!

-Da prietene!

-Misiunea ta este să eliberezi toti prizonierii şi să-i duci în sigurantă!

-Am înteles!

-Mă bucur că voi ati venit ca să mă ajutati în îndeplinirea misiunii. Vor fi pierderi şi în memoria acestora se vor face obiecte speciale. Să sună cornurile de luptă!

Cornurile sunară aşa de tare încât câtiva oamenii de a lui Vlad se treziră.

-Atacati scheletul care face legătura dintre cele două constructii! strigă Leo

Catapultele lansau ghiulele în constructii şi berbecii scoteau uşile din balamale.

Până să realizeze oamenii lui Vlad ce se petrece, intrară echipele de salvare.

Orice paznic care se opunea, cădea sub armele lor.

-Regruparea! strigase Vlad oamenilor săi

Oamneii lui Vlad luară orice armă la dispozitie şi se strânseră în curtea castelului.

În acest timp Leo şi echipa lui se furişau ca să salveze prizonieri şi celelalte echipe cucereau părticele din bază.

Un segent se îndreptă şi vorbi cu Vlad:

-Domnule inamicii se catără datorită fortăretei!

-Atunci ordonă să fie desprinsă de zidurile cetătii şi să pornească tunurile ca să ne întâmpinăm musafirii!

După ce primi comanda, sergentul o transmise soldatilor.

Aceştia deconectară fortăreata de ziduri şi începură să tragă cu tunurile.

Numai echipele conduse de Leo şi Laur intrară în cetate şi ceilalti încercau să se ferească de tunuri şi ruinele care cădeau.

Echipa lui Leo se furişa la temnite şi echipa lui Laur fu captură deoarece erau inconştienti deoarece căzură de la o dustantă mare.

-Domnule am prins nişte musafiri.

-Legatii de copaci şi chemati-l pe călău!

-Da!

Prizonierii fură legati de copaci şi veni călăul.

-Luati-l pe acel om!

Unul dintre prizonieri fu dezlegat. Când vru să-şi ia arma, fu doborât de lovitura unui topor.

-Asta este că nu ati adus un cadou de nuntă!

-O să plăteşti pentru fiecare victimă!

Între timp oamneii lui Laur încercau să intre încetate.

-Începem planul de aratac RH! spuse Robin Hood

-Cum vom proceda?

-Arcaşii vor trage cu săgeti cu foc, cei mai puternici dintre voi luati berbecii şi dati în uşile mici, unii vor folosi scările şi frânghiile ca să se catere şi ceilalti aşteptă să coboare poarta mare ca să intre.

După ce termină de vorbit, oamenii trecură la posturile lor.

Leo eliberă prizonierii şi îi conducea într-un loc sigur.

Ajuns la poarta mare, trase de mâner şi aceasta coborâ.

-Cineva deschide poarta mare! strigă Vlad

La aceste vorbe soldatii lui alergară să o închidă.

-Opritivă!

Cu totii se uitau de unde se auzise strigătul.

-Prindetii!

-Eu nu aş face asta în locul vostru!

-Cine mă înpiedică?

-Uitativă în jur!

Oamenii lui Vlad se uitară în jur şi văzură că o parte dintre ei erau capturati.

Leo îşi încordă arcul şi trase în frânghiile cu care erau legati amicii săi.

După ce fură eliberati fiecare se duse să-şi ia arma.

-Nu puteti să mă opriti!

-O să te oprim!

-Ştiu magie!

-Nu eşti singurul.

Vlad îşi scoase bagheta şi începu să arunce cu vrăji de legare.

Câtiva soldati de al lui fură aruncati din cauza lui.

-Vrăjirori în formatie ca să-l apărăm pe Laur!

Vrăjitorii se strânseră în formatie ca să-l apere pe Laur de vrăji.

ExcaliburUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum