Sabia Excalibur

6 0 0
                                    

Laur ajunse pe teritoriul regatului Phoenix. Acesta porni spre cârciumă ca să-şi strângă prietenii ca să se pregătească de cea mai grea lupta.

Intrând în cârciumă îi vede pe Leo şi Darius, foştii colegi de echipă.

-Băieti veniti să mă ajutati?

-Cum să nu venim într-o aventură! Armele noastre nu mai sunt ca altădată.

-V-am luat eu nişte arme care se găsesc pe Teritoriul Fierarilor.

Laur îşi luă tovarăşii şi porniră către Cetatea Phoenix.

-Printe Laur, la ce sunt priceputi prietenii dumneavoastră?

-Leo este cel mai bun la făcut planuri şi Darius poate să folosească foarte bine orice armă.

Când intrară pe portile cetătii, toti oamenii începură să-l aclame pe Laur.

Laur se duse tronuri ca să găsească cristalul rosu şi coroana unde se pun cele 5 cristale.

Leo îl ajută pe Laur să găsească cristalul rosu la statuia unui extraordinar Phoenix şi coroana la statuia unui lup.

-Darius, Leo veniti să luati armele pe care le vreti!

Leo luă un arc si o sabie care erau făcute dintr-un material extrem de rar.

Darius îşi alesese 2 topoare şi o sabie care erau făcute din acelaşi material ca armele lui Leo.

-Venim şi noi cu tine printe Laur!

-Îi iau doar pe Leo şi Darius. Voi ceilalti vă rog să aveti grijă de regat!

-O să avem grijă cu pretul vietii dacă o să fie nevoie!

Laur si cei doi prieteni încălecară  pe cai şi porniră către sabia Excalibur.

-Laur, o să pot distruge ceva?

-O să poti distruge multe lucruri.

Ajunşi la pădure, legară caii şi porniră către sabie.

-Laur!

-Da Leo!

-Ştii unde e sabia?

-Ştiu că pe undeva în pădure este un loc unde sunt nişte ruine şi în mijloc înfiptă într-o piatră este sabia.

Merseră în pădure până ajunseră într-un luminiş. Acolo, Darius începu să cerceteze locul. Leo vru să meargă dar fu oprit de Darius.

-Nu mişca!

-De ce?

-Trebuie să mergeti pe unde merg eu, dacă nu capcanele se vor activa!

-Atunci eu o să fac o hartă. spuse Leo

Darius luă pietre şi începu să arunce. Unde cădea o piatră acolo se ivea o gaură.

După ce îşi dădu seama pe unde ar mai fi gropi începu să înainteze.

Laur şi Leo mergeau după Darius ca să nu se piardă.

Înaintară până când ajunseră la un drum şi pe el erau diferite desene.

-Aici mă descurc eu!

-De unde ştii Leo?

-Trebuie să calci numai pe unele desene dacă calci pe oricare poti declanşa diferite capcane.

-Şi pe care trebuie să călcăm?

-Pe acele care simbolizează codul cavalerilor.

-Le ştii? întrebă Darius

-Nu prea ştiu bine codul cavalerilor.

-Am o idee.

-Ce idee ai?

-Leo îmi spune ce înseamnă fiecare simbol şi eu îi spun pe cel corect.

Făcură cum se sfătuiră şi merseră mai departe.

Dădură de multe capcane pe care le evitară cu succes.

Ajunseră în sfârşit la destinatia dorită.

Laur se duse să i-a sabia.

-Leo!

-Da Darius.

-Au fost multe capcane şi  nu a fost una în care să ne batem.

-Asta chiar este ciudat.

Peste tot erau nişte statui care arătau a gardieni.

Laur când să pună mâna pe sabie, statuile prinseră viată şi 3 dintre ele îl prinseră pe el.

-Băieti mă ajutati!

-Asta este ultima probă!

Leo îşi scoase sabia, Darius topoarele şi porniră să-l salveze pe Laur.

-Laur!

Laur cam ametit din cauza loviturii primite răspunse:

-Da ce este?

-Dacă scoti sabia toate capcanele vor dispărea.

Nişte soldati de piatră îi blocară accesul lui Laur la sabie.

-Am nevoie de ajutor!

-Venim acuma!

Leo şi Darius tineau statuile la distantă în timp ce Laur încerca să scoată sabia.

Ajungând la sabie, Laur o apucă de mâner şi o scoase din piatră. Când o scosese pădurea dispăru cu toate capcanele  şi în locul ei apăru un loc special.

ExcaliburUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum