Deel 2

222 7 0
                                    

Verleden, vroeger

#Frank

Ik haat Eva, zomaar weglopen, of nou ja, zomaar...

#Eva

Ik ben boos op Frank, ik hoef hem nooit meer te zien, ik dacht nog: mijn grote liefde! Ik had het meteen moeten opmerken dat Frank niet ok was! Ik voel me stom en schaam me, ik zit onder de plekken en nu sta ik hier met gescheurde kleren en mijn hakken in mijn handen. Waar moet ik heen, ik ken maar 1 weg en dat is van de boerderij naar het centrum! Dat is te riskant, hij kan me gewoon zien, maar ja, ik kan ook niet voor eeuwig hier in de bosjes blijven zitten... Huh? Een autoweg! OMG, mijn redding! Daar moet ik heen, natuurlijk er is vlakbij de boerderij een snelweg, die loopt hierachter! Ik hoop maar dat er iemand is die mij wilt meenemen...

#Frank

Waar kan ze zijn, ik ben de hele weg afgereden tot het centrum en terug! Ze kent de weg hier niet dus moet ze terug de openbare weg op, hahaha(kwaadaardige lach). Ze loopt hier ergens rond, wacht ze ging rechts het bos in! Shit! dat betekent dat ze makkelijk de snelweg kan bereiken! Ik moet NU naar de snelweg, kijken of ze daar is, ik ben nog niet klaar met haar!

#Eva

Poehoe(zucht). Ik ben er, ik sta op de vluchtstrook en loop een beetje naar voren, richting Maastricht. Ik hoop dat iemand me wel snel opmerkt, want veel tijd heb ik niet meer... Frank kan hier elk moment zijn. Ok, ik stop hier, nu een lift regelen. Yesss. Gelijk iemand waarmee ik kan rijden tot mijn woonwijk. (Later) Zo, ik ben thuis. Ik ga even douchen en me omkleden.



Franks verraad _Flikken Maastricht (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu