Deel 4

213 7 1
                                    

Verleden, vroeger

#Eva

Frank en ik liggen nu al een kwartier of langer naast elkaar op bed, we hebben ''het'' zojuist gedaan en ik voel me blij. Frank staat op en wenkt me dat ik ook moet komen staan. Nu staan we tegenover elkaar midden in de ruimte. Opeens pakt hij mijn polsen en begint met te trappen. ''AUW!!!!Frank niet doen!!'' gil ik, ik begin automatisch te huilen, later begint hij me overal te slaan. Ik trap hem een keer in het mannelijk geslachtsdeel en ren naar buiten. Hij had mijn kleding gescheurd en nu ben ik half naakt, mijn jurkje is bijna niks meer. Voor we begonnen met ''het'' doen, hadden we gewoon geslapen, kort. Het was nu rond 6 uur gokte ik, aangezien de zon aan het opkomen was. Ik rende door en door, door het natte gras en de weides, naar het erf van zand.

''Eva!!!!!!!kom terug!!!!!!!!'' riep Frank me nog na, maar ik dacht alleen: ik moet hier weg! Ik ren een willenkeurig hek langs het zandpad en ik kruip eronderdoor. Dan ren ik door de weide, waarna ik weer onder een hek door moet om bij de weg te komen. Ik heb ondertussen al een grote voorsprong gemaakt op Frank. Maar ik hoor als ik op de weg ren dat Frank op zijn scooter achter me aan rijd. IK kan niet harder rennen, maar mag niet opgeven. Ik zie een auto voorbij rijden en de bestuurder kijkt me raar aan, en dat snap ik, je ziet namelijk niet elke dag een vrouw met hakken in haar hand en gescheurde kleding langs de weg rennen op de vlucht voor een scooter! Waarom moest het nou met mij gebeuren! Ik bedenk dat ik van deze weg af moet, niet dat dat kan met alle bomen en bosjes om me heen...


Sorry mensen dat het een kort deel is, mar het volgende deel heeft fleva...

Franks verraad _Flikken Maastricht (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu