Πρωινο ξυπνημα!

55 9 1
                                    

Ξυπνησα!Υπαρχουν πολλοι ανθρωποι πανω απο το κεφαλι μου αλλα καταβαθος δεν τους βλεπω.Καποιος μπαινει στο δωματιο φωναζοντας και τρεχει προς το μερος μου.Μου θυμιζει κατι αλλα...δεν μπορω να σκεφτω, καποιος αλλος τον διωχνει...μια κυρια ερχεται μπροστα μου:ολα θα πανε καλα μου λεει...τι εννοει ?τι εχω παθει?ολα μου φαινονται αγνωστα...  κατι προσπαθει να κανει...ειμαι τοσο μπερδεμενη...επικρατει φασαρια αλλα μια δυνατη κραυγη δημιουργει στο μυαλο μου μια αναδρομη στο παρελθον.Με πιανει κρυος ιδρωτας και πολλες εικονες περνανε απο το μυαλο μου.Το ατυχημα!ψυθιριζω ...ΤΟ ΜΩΡΟ!!αρχιζω να φωναζω πανικοβλητη αλλα δεν βγαινει ηχος απο τον λαιμο μου...νιωθω να χανω την γη κατω απο τα ποδια μου...θυμηθηκα την κυρια πανω απο το κεφαλι μου...τα ματια μου εκλεισαν...ισως κοιμηθηκα.

Ακουω το ξυπνητηρι...θελω να κοιμηθω δεν το αντεχω...με μιας το ριχνω απο το κομοδινο μου και σταματαει ο δυσαρεστος ηχος.Επιτελους!λεω απο μεσα μου και γυρναω απο την αλλη πλευρα του κρεβατιου για να συνεχισω το ονειρο που εβλεπα...ομως δεν μπορω να θυμιθω!

Ξυυπνααα... ακουω μια γλυκια αλλα συνχρονως και γνωστη φωνη να δινει μια νοτα χαρας στις λεξεις που αρθρωνει.
Μαμα...ασε με λιγο ακομα..please...λεω και βαζω το κεφαλι μου κατω απο τα σκεπασματα
Πρωτη μερα σχολειου ειναι αγαπη μου...!πως θα τα βγαλεις περα ολον τον χρονο?λεει η μαμα ελαφρως ενοχλημενη
Σηκωνω το κεφαλι μου και λεω:"οπως τα εβγαλα περα και περσυ"
"Ααα καλως τον ...καλως τον...ειδες μικρη?ακομα και ο μπαμπας σου ξυπνησε πριν απο εσενα"
"Καλημερα αγαπες μου"λεει ο μπαμπας καθως μου δινει ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο..."δεν θα πας σχολειο σημερα?"με ρωτησε απορειμενος
"Εεε...θα δω "λεω στον μπαμπα ενω το κεφαλι μου εχει βυθιστει στο μαλιξαρι
"Ααα....και σου ειχα μια εκπληξη..."ειπε σιγανα αλλα ηξερε πως τιποτα δεν ξεφευγει απο τα αυτια μου...
"Τι?εννοω...τι να κανω στο σπιτι ολη μερα ...μονη μου..."και σηκωθηκα απο το κρεβατι

Καθως προετοιμαζομουν για το σχολειο...σκεφτομουν πως θα κυλησει η πρωτη μερα στο γυμνασιο...ανυπομονουσα να δω τους καινουργιους μαθητες αλλα και σε πια ταξη θα βρισκομουν καθως δεν ειχα πολλες ελπιδες οτι θα ειμαι με τις φιλες μου.Μερικες φορες ομως...δεν τα φερνει ετσι η ζωη....

BTS : Με Την Πρωτη Ματια Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz