Λοιπον...εφτασα στο σχολειο...πηγα στο προαυλιο και ειδα ενα πολυ ομορφο αγορι αλλα καπως διαφορετικο απο τους υπολοιπους...για την ακριβεια...πολυ διαφορετικο...ειχε...σχιστα χρυσαφι ματια οπου και ξανθα μαλλια...υπεθεσα πως..ηταν κινεζος ή κατι τετοιο.Τον κοιταζα σαλεμενη και οι γονεις μου με σκουντηξαν.
Μ-Μπ:Εεε ξερεις αυτο το αγορι?
Ε:εεε οχι ...(αλλα μακαρι να τον ηξερα)ελεγα απο μεσα μου αφου μου ετρεχαν τα σαλια...
Ενιωθα πεταλουδες στο στομαχι μου και νομιζα οτι θα αρχισω να πεταω(τοσες πολλες πεταλουδες...)Ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι και ολα τα παιδια ειμασταν συγκεντρωμενοι στο προαυλιο...ηταν διπλα μου...η καρδια μου πηγε να σπασει...δυστυχως αντεξε...(κληρονομικο χεχε) οι ματιες μας συναντηθηκαν για λιγο αλλα αμεσως κατεβασε το κεφαλι του.Τοτε πηρα ολο το θαρρος μου και ρωτησα:
Ε:Πως σε λενε?
Με κοιταξε με ...ενα περιεργο βλεμμα αλλα τον διεκοψε η διευθυντρια αφου αρχισε να λεει τα τυπικα...
Ε:να παρει η ευχη...τωρα βρηκε να μιλησει? Ειπα απο μεσα μου καθως οι ελπιδες μου να μαθω τουλαχιστον το ονομα του ...πεταξαν στον αερα.
Δ(ιευθυντρια):μπλα ...μπλα...λοιπονν παιδια...ηρθε η ωρα να χωρισω τα τμηματα...
Ε:fuck...(σορρυ...εγω προσωπικα αυτο θα ελεγα) ψυθηριζω αφου προσπαθω να ειμαι ψυχραιμη(ειδικα με εναν τετοιο κουκλο διπλα μου...)
Αρχισε λοιπον να λεει ονοματα...αφου δεν τον εβλεπα να φευγει απο διπλα μου ...τοσες περισσοτερες πιθανοτητες ειχα για να ειμαστε στο ιδιο τμημα.
Εγω πηγα στο τελευταιο τμημα αλλα με επιασε μια ανησυχια...εψαχνα γυρω μου να βρω το μυστυριωδες αγορι αλλα...δεν το εβλεπα...ειχα στεναχωρηθει τοσο πολυ αφου...ενιωθα οτι ...ειμαι ερωτευμενη...το ξερω...θα λετε οτι ηταν πολυ νωρις για να το καταλαβω...αλλα ο ερωτας ειναι συναισθημα της στιγμης.Μπαινω στην ταξη μου αποκαρδιωμενη και καθομαι σε μια καρεκλα...ακομα και εαν βρισκομαι στην ιδια ταξη με τις φιλες μου...(υπαρχει θεος!!!) δεν ειμαι προθυμη να τις χαιρετησω αφου εχω προσηλωσει το ενδιαφερον μου ...σε εκεινον...εκεινος ... που με εκανε να νιωσω για πρωτη φορα...μια φωνη διεκοψε τις σκεψεις μου...
Ηταν η διευθυντρια...μας ανακοινωσε πως ενας καινουργιος μαθητης θα ερχοταν στην ταξη μας αλλα εγω βυθιστηκα ξανα στις σκεψεις μου.Ηθελα μονο...να τον δω..."μα γιατι δεν μου απαντησε ?μονο το ονομα του τον ρωτησα...."μονολογω... αλλα βλεπω ενα παιδι διπλα μου οπου δεν το ειχα προσεξει...σηκωνω αργα το κεφαλι μου...τον βλεπω...αυτος ειναι...ο..ο...αυτος!
"Με λενε Kim Taehyung "μου λεει ενω τον κοιταζω με ανοιχτο το στομα..."συγνωμμη που δεν σου απαντησα νωριτερα στο προαυλιο"
Τ: "Εσυ ομως μπορεις να με λες Tae Tae" μου ειπε με ενα γλυκο χαμογελο
Ε:χαμογελασα αμηχανα καθως συνεχισα να τον κοιταω με ανοιχτο το στομα...αυτο ειναι...με αγαπαει...τοτε γιατι ειπε οτι εγω μπορω να τον φωναζω και αλλιως??αυτο ειναι...φανταζομαι το μελλον μου μαζι του..."αχ..."αναστεναζω...
Τ:εγεινε κατι?
Ε:συνηλθα..."εε οχι ολα καλα"
Τ:"ααα ωραια...μπορω να κατσω διπλα σου?"λεει και τα μαγουλα του αρχισαν να κοκκινιζουν
Ε:ειχα μεινει...δεν το πιστευω...τωρα αρχισα να φανταζομαι...οτι θα ημαστ- ..."μπορεις να κατσεις"του λεω αφου ειχε γινει σαν πατζαρι...
Χτυπησε το κουδουνι...στο διαλειμμα εμαθα τα παντα για αυτον...
Ηταν απο την Κορεα...οι γονεις του μετακομισαν στην Ελλαδα επειδη ο πατερας του πηρε μεταθεση.Η μητερα του ηταν Ελληνιδα...ετσι εξηγειται πως μιλαγε απιαστα ελληνικα...επισης μου ειπε οτι καποια στιγμη θα ξαναεφευγε αλλα δεν ηξερε ποτε...αυτο με στεναχωρησε..οχι οτι δεν ηξερε.αλλα επειδη θα εφευγε...
Στα επομενα μαθηματα καθησαμε μαζι...οι φιλες μου ειχαν νευριασει πολυ αλλα δεν τις παρεξηγω...ζηλευουν...ποιος δεν θα ζηλευε...με τετοια εκθαμβωτικη ομορφια διπλα τους.
Το σχολειο τελειωσε...περπατησαμε μαζι μεχρι εξω απο το σχολειο...
Τ:ηθελα να σε ρωτησω...να εαν...θελεις...
Ε:'θες να παμε μαζι σπιτι?εαν φυσικα θελ-"
Τ:ναι και βεβαια!με διεκοψε ...τοτε ηρθε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο
Εγεινα παγωκολονα για κατι δευτερολεπτα αλλα επανηλθα γιατι θα το καταλαβαινε...και ηθελα να παιξω την χαλαρη..
Τ:"εε συ..σ...συγνωμμηη"ειπε...ηταν αυθρμ..ρμητο
Ε:"δεν πειραζει...παμε?"ειπα οσο πιο χαρουμενα μπορουσα
Στον γυρισμο καθως με πηγαινε σπιτι μου...ελεγε πολλα πραγματα για τους παλιους του φιλους στην κορεα...,τα χομπι του αλλα και το οτι ηθελε να γινει τραγουδιστης μολις μεγαλωσει...κατα καποιον τροπο...ειχαμε τα ιδια ενδιαφεροντα.
Ε:"λοιπον...εγω μενω εδω..."ειπα και εδειξα το σπιτι μου
Εμεινε εκπληκτος..."εεε και το σπιτι μου ειναι εδω..."ειπε καθως εδειξε το ιδιο σπιτι...
Ειχα μπερδευτει...μα..μα..καταλαβα...
Ε:"ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΙΤΟΝΕΣ!"λεω γεματη χαρα και τον αγκαλιαζω σφιχτα...ενιωθα την καρδια του χτυπαει σαν τρελη...χαρηκα...Κι εγω ετσι ενιωθα...
CZYTASZ
BTS : Με Την Πρωτη Ματια
Dla nastolatkówΗ ιστορια ενος εφηβου κοριτσιου το οποιο ερωτευται για πρωτη φορα στην ζωη της απο την πρωτη κιολας ματια και ζει ενα προτογνωρο για αυτην συναισθημα και για να το κρατησει ζωντανο...ξεπερναει πολλες δυσκολιες για να παραμεινει μαζι με τους δυο ερω...