Πλεον οι καθημερινες εξοδους με τον Tae μας εχουν φερει πιο κοντα...μερα με την μερα...ωρα με την ωρα...τα συναισθηματα μου για αυτον γινονται πιο εντονα και το μυαλο μου εχει σαλεψει...
Ο Tae μου μιλαει συχνα για την Κορεα...ειχε πολλους φιλους αλλα τωρα δεν επικοινωνει μαζι τους...εχει νοσταλγησει την πατριδα του...μου εδειξε μια φωτογραφια που ηταν ολη η παρεα μαζι...καταλαβαινω οτι του εχουν λειψει...
...μου εχει διηγηθει πολλες περιπετειες που εχουν περασει ολοι μαζι...νιωθω και εγω οτι τους ξερω εδω και χρονια...θα ηθελα πολυ να τους γνωρισω...

Τον τελευταιο καιρο αρχιζουμε να βρισκομαστε πιο κοντα με τον Tae αλλα παντα κατι συμβαινει και φτανουμε παλι στο φιλικο...Συχνα πριν πεσω για υπνο σκεφτομαι τις ομορφες στιγμες με τον Taehyung και αναρωτιεμαι αν πραγματικα νιωθει κατι για εμενα ή απλα ολα αυτα ειναι ενα κομματι της φαντασιας μου...
Σημερα πηγα στο προαυλιο του σχολειου κι περιμενα την Κατερινα...τωρα τελευταια κανουμε αρκετη παρεα οπως και με τα αλλα κοριτσια της ταξης...δεν ειχε ερθει ακομα ο Taehyung και συζητουσα με την Κατερινα την Αγγελικη και την Βασιλικη...ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι.
Ηθελα πολυ να μπω μεσα στον στεγασμενο χωρο γιατι ειχα αρχισει να σκαω απο την ζεστη...μιας και τωρα ειναι τελη Μαιου. Ολοι πηγαμε στις σειρες μας και επικρατουσε πανικος(οπως παντα).Καθως βρισκομουν στην θεση μου δυο χερια μου κλεινουν τα ματια και πεταγομαι (απο την τρομαρα)...
Εγω:Μμμμ...pabo μου...(δεν επρεπε να πω "μου" αλλα αυθορμητο...)
Τ:Ελαα πως με καταλαβες...ειπε και εκανε puppy face ο καλος μου...σαν να στεναχωρηθηκε...Δ(ιευθυντρια):Παιδια καντε λιγο ησυχια...εχω ανακοινωσω κατι πολυ σημαντικο και ευχάριστο για ολους μας...
Ε:εχω πολλους λογους που μπορω να σε καταλαβω...(ουπς...οταν καποιος ειναι αυθορμητος φερνει μπελαδες...)
Με κοιταξε με ενα ερωτηματικο αλλα και εκπληκτο βλεμμα που προσπαθησε να το κρυψει(αλλα εγω η ατιμη τον καταλαβα!!!)
Τ:τι εννοεις?!? Με ρωτησε με μια πονηρη φατσουλα...Ε:"Σσσσς ...η διευθυντρια θελει να μας πει κατι" λεω και πιστευω πως εχω αποφυγει την ερωτηση...
Τ:"Καλα..."ειπε ψυθιριστα και με φανταζομουν μετα στην κατσαρολα μαζι με τα κρεμμυδακια...(ω ναι...πηρατε μια γευση απο bad jokes)Δ: Λοιπον ...οπως καθε δεκα χρονια ...ετσι και φετος θα διοργανωσουμε μια διαφορετικη εκδρομη απο τις προηγουμενες για τα παιδια της τριτης γυμνασιου...
ESTÁS LEYENDO
BTS : Με Την Πρωτη Ματια
Novela JuvenilΗ ιστορια ενος εφηβου κοριτσιου το οποιο ερωτευται για πρωτη φορα στην ζωη της απο την πρωτη κιολας ματια και ζει ενα προτογνωρο για αυτην συναισθημα και για να το κρατησει ζωντανο...ξεπερναει πολλες δυσκολιες για να παραμεινει μαζι με τους δυο ερω...