Cennet kokulum (Bölüm 2)

29 2 0
                                    

(Uzun uzun anlatmak isterdim bu olayı çok uzun aslında ama hayatımın en kötü olayı olduğu için kısa yazıyorum maruz görün..)

Bir ilişki ya ara vermeden devam eder ya da bitirirsin uzatılmaz. Bu 10 ay sonrasında yani 1. Yılımızın sonrasında tekrar ara vermek istedi. Bir insan bir ilişkide neden bu kadar ara vermek ister? Arkadaşlarıma sorduğumda bana; senden daha iyisini bulamazsa geri gelir anlamına geldiğini söylediler. Çok kızmıştım benim büşram bunu yapamazdı aklımdan bile geçmedi. Bu ara verme faslı 2 hafta sürdü. Bu arada ara vermesinin sebebi birbirimizi daha çok özlemeyi istiyormuş ne gereksiz saçma bi sebeb değil mi? Ulan ben yanımda oturduğu zaman bile özlüyorum onu bunu oda biliyor. Belkide sıkıldığını burdan anlamış olsaydım anlayamadım işte. İlişkimizin 1 yıl 10 uncu ayında ayrılmak istedi sebebi annesi bizi öğrendiği için annesi demiş ki sözde varsa böyle birşey evi terk et git demiş. Ulan madem böyle bişey oldu deki böyle böyle bi sıkıntı var bitanem ne yapalım? Bende derdim annenle aran iyi olana kadar konuşmayalım. Ama yok aradan 2 hafta geçti bir öğrendim ki kendi mesajından tabi yüzüme demeye cesareti yok! Konuştuğu biri olduğunu ve benden sıkıldığı için terk ettiğini söyledi. (Şimdi size sorarım siz olsanız bu durum karşısında ne yapardınız?)

Sorularınızı bekliyorum...

MUTLULUĞUN FORMÜLÜ DUA'DIR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin