Umursamış olsaydım kimin beni daha çok sevdiğini anlamış olurdum. Herşey yolunda gidiyor sandım ama hayatımın neden boktan gittiğini geçmişimi araştırdıktan sonra anladım ben o 2 kızın ahını almıştım sanırım. İkisinden de helallik almıştım oysa bence bunlar değildi sebebi, devam edelim bakalım sebebi ne ben bile bilmiyorum belki de sebebini beraber buluruz ;-). 7. Sınıfa gelmiştim yavaş yavaş aşkın ne olduğunu anlamaya başladım. Rabia adında bi kız ile tanıştım şans eseri saf temiz bir kızdı benden 1 yaş büyüktü ve ona açılmam kolay olmamıştı :-). Onun kız arkadaşı sayesinde açılmıştım ve heyecanla cevabımı bekliyodum kabul etti. Çok mutlu olmuştum 7. Sınıfın 2. Döneminde sınıfımıza seda adında bi kız geldi ulan Rabia ile mutlusun işte ne diye o kıza yavşıyorsun bu arada seda hem bizim sınıfa gelmişti hemde bizim evin yanına taşınmıştı işte en büyük mallığı burda yaptım. Taşındıkları zaman çok hoşuma gitmişti işte diyorum ya ulan Rabia ile mutlusun ne diye o kızla çıktın. Aradan 2 gün geçti Rabia geldi ve "Mert duyduklarım doğru mu?" Dedi bişey diyemedim o an dilim tutuldu yanımda seda da vardı ne diyebilirdim ki ne dese haklıydı, Seda ile yoluma devam ettim çokta uzun sürmedi zaten ayrıldık. Sebebi başkasına aşık oldu. Çok kızdım, çok üzüldüm ama anladım ki yaşattığımı yaşadım aslında Rabia'ya yaptığım hatanın dersini almıştım o an anladım Sevginin ve Aşkın ne kadar güçlü birşey olduğunu.