Lise 3 zamanları tek başıma dolaşırken kızın biri camdan dışarı bakıp bakıp duruyodu bende bana bakıyo sanmıştım 1 ay boyunca takip ettim neler yapıyor hangi sınıfta felan lise 3 ikinci dönemin sonunda staj yerine gitcektim arkadaşımla sınıfın önünde oturuyoduk o kızda karşı sınıftaydı arkadaşlarıyla birlikte kapıya vurup duruyoduk sinir etmiştik :-) içerde şarkı söylüyorlardı sevdiğim kız lavaboya gitmek için sınıftan çıktı çok güzel söylüyorsunuz dedim; sınıfa gel çok dinlemek istiyorsan dedi. (Sinirli bir şekilde) birşey demedim neyse işte çıktı lavabodan sınıfa girdi 2 dakka sonra içerden kızın biri beni işaret ederek çağırdı bende yanımdaki arkadaşıma seni çağırıyor heralde dedim yok sen gel dedi neyse işte gittim sınıfa 6 veya 7 kız oturuyorlar ortalarına aldılar beni özür dileriz dediler sende bizden özür dile dediler, ben bişey yapmadım ki özür diliyim dedim işte dile sen dediler bende dilemedim tabi ki bu şekilde tanışmış oldum hem sevdiğim kızıda tanıma fırsatım oldu. Tanıştık sonraki gün sevgilim olması için teklif edecektim ama okulda değildi. Arkadaşı ile konuştum dedim sevgilisi felan varmı diye var dedi bende ne yapalım o zaman tamam dedim istersen diyim dedi hayır benim yüzümden sıkıntı çıkmasın dedim sonraki gün öğrendim ki sevgilisi yokmuş sevindim tabiki arkadaşı istek at Facebook'tan dedi ordan yaz cevap vercek o dedi bende tamam dedim akşam üzeri istek attım kabul etti. Mesaj attım kabul etmişsin diye dedim. Neyi dedi :-))) Teklifi dedim. Ne teklifi? dedi sevgilim olman için dedim. Benim haberim yok öyle bişeyden dedi :-))) bende tekrardan teklif ettim. Kabul etti çok şükür :-)) (KABUL ETTİĞİ TARİH 03/06/2015) kabul etti ama 4 ay okul tatili vardı arada bir kere bile görüşmemiştik mesajlaşıp arayarak konuştuk hep birbirimizi o 4 ay içinde tanıyıp aşık olmuştuk birbirimizi delilercesine özlemiştik. 4 ayın sonunda okulda buluşup sımsıkı birbirimize sarıldık. O koskoca 4 ay'ı yok ettik nerdeyse özlem giderdik bol bol herşey çok güzeldi. (Bu arada bu 4 ay'ın 1. Ay'ı benden ayrılmıştı nedenini bilmiyorum. 2 gün sonra özür diledi ve tekrar konuşmaya başladık.) İlişkimizin 10. Ay'ı benden ara vermemizi istedi çok kızmıştım bunun mümkün olmıcanı söyledim ve uzun bi tartışmadan sonra vazgeçmişti. 1 hafta içinde herşey çok güzel gidiyodu.
《Devamı gelcek》..