İlk lise aşkım..

29 2 0
                                    

Kızın adı Arife'ydi yüzünü bir kere bile görmemiştim numarasını kuzeninden almıştım bizim sınıfta neyse konuştuk bi süre ve ilişkimiz başlamıştı yüzünü 1 ay sonra fotoğrafından görmüştüm sadece uzun süren konuşmalardan sonra yani nerdeyse 3 veya 4 ay sonra görmüştüm yüzünü onun için sabah kahvaltı yapmadan evden çıkıp buluşuyorduk yalan yok çok güzel günlerimiz oldu taki ben memlekete gidene kadar tatil yapıyodum konuşmalar soğuk olmaya başladı ve soğuk süren 1 haftalık konuşma sonunda ben evlencem beni bırak Mert demişti beynimden vurulmuşa döndüm nasıl başkası ile evlenirdi benim sevdiğim kızdı oda beni seviyordu gerçi ben öyle sanıyodum Eyvallah dedim bi gün pişman olup dönersin demiştim inanmadı ve aradan 1 ay sonra Mert çok özür dilerim beni affet nişan yaptığımız oğlan biraz ruh hastasıymış tekrar senin olmak istiyorum. Dedi bende hani seviyorum ya işte tamam ulan dedim tamam affettim seni. Biliyodum tekrar ayrılcak ama napıyım sonuçta ayrılana kadar benimle. Barışmamızın üzerinden 2 ay geçti ve tekrar aynı şekilde Mert ben ayrılmak istiyorum ben evlencem seni sevmiyorum. Dedi bende tabiki dururmuyum sövdüm ağzıma ne gelirse. Şuan evli çocukları varmı bilmiyorum.
(NOT)Bu olay 2014 tarihinde yaşandı.

MUTLULUĞUN FORMÜLÜ DUA'DIR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin