#unconditionallove
PART 1
Tik tok tik tok.. kringgggggggg
Yes!! Abis suda final!!!
Dengan ini, maka berakhirlah zaman form 6 ku.. cehh... hahaha
Hi, I'm Meghan Ivory. People usually call me Meg or Maggie. Tapi slalu kawan rapat sa panggil sa Onton ja. And my lover... cewahhh... lover kunun, baru boyfriend pun.. hehe.. he call me Hun aka honey. Hihihi..
Sa tinguk my BFF c Harper yang duduk d sebelah meja ja trus kami senyum macam orang gila ni.
Hehehee... apa ndak senyum macam orang gila, suda ada plan kan bisuk malam. Hahaha...
Ada ba ni 1 orang kawan kami sama2 class, c Kathy, anak orang kaya. Pastu skrang ni, parents dia teda d cni.
Diorang pigi outstation sna kehel for the whole weeks.
Ehmhmhhm.... Kamu rasa2 apa la maksud dia tu. Dats mean we're gonna party like a rock star 2moro night at her house. C Kathy pun excited suda plan ini la plan itu la dari last week. Hehe...
Lepas skul sa sma Harper plan mau pigi shopping. Kawan 1 kelas kami yang kaya tu, c Kathy pun mau ikut.
Actually kami ndak brapa suka ba gaya dia tapi demi mau amik hati dia tuk party bisuk, tpaksa la men tahan hati ja sma mulut dia.
C Kathy ni kan len ckit ba gaya dia. Dia buat orang ni macam orang bawahan dia ja. Kuat suruh2. Mentang2 dia anak orang kaya kan. Memang bitchy la ba gaya dia.
Alah kamu tau tu ketua perempuan penjahat di sekolah tu. Ala2 mean girls. Tapi sama kami, dia ndak juga brapa jahat la.
Sebab kin kami ja ni jenis yang straight forward ja cakap sma dia..
Cuma tu mulut dia ja la yang kami ndak suka. Suka kasi rendah2 orang.
Sa tinguk dia setia juga sma boyfriend dia skrang tu, c Sabino. Tapiii.... hurmm... ada tapi kama...
Kuat jelos kama c Kathy ni. Ada sa pernah berbincang sma bf dia pasal kerja kursus kami, yalah 1 kumpulan kan, kena la banyak bercakap sma c Sabino. Bole2 c Kathy p menyisip d tengah2 kami pastu pura2 lagi mau tanya apa cerita.... I mean... duhh... ketara la ba orang tengah bincang pasal kerja kursus. Macam la sa ni terhegeh-hegeh mau rebut bf dia.
Sa sendri ada prince charming OK! Hensom lagi.
Speaking of my prince charming, senyum2 sa ingat balik gaya c Ivan. Hehee... top athlete d skul kama dia tu. Who knew the hottest boy in skul is my bf. Hehehe...
Hey.. I don't look bad myself ba. Bukan juga mau cakap cantikkk tul tapi bole2 la. Bebeh juga ba body sa. Cewahhhh.. kalo mau puji diri sendri bukan men lagi. Hahaha...
My prince charming, Ivan Thompson.
Aktif bersukan. Suma perempuan2 gete cni tergoda sma dia trus pandai p mengete sendri. Tonsilot tul diorang.
Sa ada d sebelah Ivan pun bole2 lagi tu tondu p cakap "Hi Ivannn... call me if u free."
I mean seriouslyyy??? Kesundalan apa ka yang melanda diorang ni.
Diorang tau ba sa ni gf c Ivan tapi ada hati mau p mengete depan2.
1 kali ja sa cubit tu puting susu diorang trus menangis tu, tinguk la.
Lebih2 lagi la sma 1 bitch ni. Ndak pandai faham bahasa.
Suda c Ivan balik2 show no interest tapi dia masi juga membubut dari blakang.
YOU ARE READING
UNCONDITIONAL LOVE BY ANIA-GEORGIA LEIGH
Romance(I DO NOT OWN THIS STORY-Svetlana) Intro ❤ What would u do if u get pregnant at the age of 19 years old? 😱 Baru abis STPM ba, tinggal mau tunggu result ja but when u end up knowing something u shouldn't have, plus with a baby on the way, ur world c...