Part 5

300 11 0
                                    

#unconditionallove

PART 5

H.A.R.P.E.R

Abis suda kasi bersih rumah, pasni mau mandi la. C Meghan pun pigi supermarket dulu beli makanan. Lily d rumah ja tinggal sma sa.

"Lily baby... aunty go bath first ah. U kuai2 inside ur room, dun go outside."

"Okie aunty H. No wonder tba2 babau here, aunty plak yang smelly." – Lily

Ambboiiii.. bertuah punya budak. Suka2 mau cakap orang bau.

"Huhhh... pandai la u. Ba u kuai2 in here ah. Aunty go bath first."

Sa pigi la mandi lepas make sure Lily diam2 ja d bilik. Suda abis mandi tu baru sa rasa selesa. Wangi suda pohikok sa. Haha...

Suda siap kasi kering rmbut trus sa p la baring sna sofa. Kasi relax2 dlu badan.

Lily pun masi lagi men princess2 dalam bilik dia. Tu budak ah, suka pkai dress ala2 princess. Tp skali dia p men, napa la dia angkat tinggi2 tu dress dia, gaya macam kusai. Aktif tul. Hahahah... pkai dress smbil lari2 tendang bola. Dia nampak ja budak2 sedang men bola punya capat dia p ikut. Ndak dia peduli pkai dress pun time tu.Hahaha..

Bagus sa kasi relax2 dlu mata sa ni. Ada poh tertidur 10 minit pun cukup la.

Baru sa mau tertidur, sa dingar ada orang ketuk pintu. Bagus kalo kena ketuk yang besa punya, ketuk yang ganas ah.

Hisssshhhhhhhhh..... kacau ja. Baru sa mau tertidur baaaaaa...

Tok tok tokkkkkk....

"Argghhh... tunggu jap."

Macam mau kasi rubuh ja tu pintu ni orang ketuk. Napa ndak alang2 cabut ja.

Dengan muka yang marah kena kacau tidur trus sa buka tu pintu.

"What???" ganas sa tanya walaupun sa tia tau sepa yang ketuk macam mau kasi roboh tu pintu ja.

Skali sa buka, punya terkejut sa tinguk sepa yang ketuk tu.

Holy fcuking shit!!! IVAN.

Punya cepat tangan sa pigi tutup balik tu pintu. Macam yang nampak hantu ba.

Tapi.. unfortunately.. ndak berjaya sa tutup tu pintu. Ivan suda awal2 tahan tu pintu guna tangan dia. Demmit!!

"Yeah.. nice to see u too. Harper" – Ivan

Babi dia. Cara dia cakap pun sambil menyindir ba.

Suara dia masi macam dulu.And he still look the hottest guy on earth plus the extra muscle. Bastard!!!

"Where is she??" – Ivan

Bila sa tidak jawab, trus dia kasi kecik tu mata dia tinguk sa.

"I want to see her Harper!"

Meradang sudah suara dia.

Sa mau juga hampas tu pintu sna muka dia yang masi hensem tapi kuat tul tangan dia tahan tu pintu,

Meradang sa kena buat gitu. Memang sa ndak bole menang kalo mau men pintu sma ni orang.

"To whom are u referring?"

Actually memang betul pun sa ndak tau sepa yang dia masudkan.

"You know who I'm talking about Harper, don't play this game with me. Let me see her." – Ivan

Toto ba ni laki. Sa ndak pun tau sepa yang dia mau jumpa.

"Get out . There's nothing for u to see here. "

UNCONDITIONAL LOVE BY ANIA-GEORGIA LEIGHWhere stories live. Discover now