PART 11 (FINAL)
This isn't what it looks like??
Trus sa ketawa kuat2 macam tu orang gila ja.
"Oh! Of course it's not what it looks like."
Trus sa ketawa lagi balik. Hati sa memang hancur suda la time tu.
"I'm sorry you had to see this Meghan, but you've got the wrong idea." – Vivian
Bole2 c pundeh tu hati mau bersuara.
My laughter died instantly upon hearing that awful sound of her voice. That bitch!!
Sa tinguk muka c pundeh trus sa jalan p arah dia. Baru 2 langkah sa jalan trus c Detektif Isaac p pigang tangan sa.
Sa kasi pusing kepala trus tinguk c Isaac.
"Don't!!"
Pastu sa tarik tangan dari gengaman dia kuat2.
"You're going to get yourself in trouble."- Isaac
Lembut ja dia cakap sma sa. Sa kasi naik ja bahu sa time dia cakap gitu.
This was something I should have done years ago.
"Get your fcuking hands off her!" – Ivan
Tba2 ada c Ivan d blakang sa. Teda pun sa nampak dia bergerak. Demmit!!
Sa pusing trus sa teriak depan2 muka dia. Well of course, terpaksa sa angkat tumit sa sebab sa pindik kan.
"SHUT UP IVAN!"
Ivan pegang muka sa guna2 dua2 tangan dia trus dia kiss ba brabis. Sa tidak balas kiss dia. In fact, sa brabis tulak badan dia time tu.
Lepas dia surrender trus dia undur ckit p blakang.
"You're mine Maggie. I'll fcuking kill him if he touches you again." – Ivan
"Get away from me Ivan. I knew you were a mistake! What the hell was I thinking taking a chance on you?"
Sa mau cakap lagi banyak tapi sa nampak di hujung2 mata sa c pundeh tu mau lari.
Ba apalagi, sa tarik ja tangan sa dari c Ivan smpai sa dapat lari dari dia. Sa jalan laju2 p arah c pundeh smpai kami face-to-face. Punya terkejut trus muka c pundeh. Darah sa terlampau mendidih suda smpai sa tidak dapat pkir betul2.
"Everything fucked up in my life is because of YOU! You just can't stop being a whore, can you?"
Brabis kunun c pundeh tutup mata dia ketakutan. Tapi ada hati juga mau buka tu mulut buduh dia.
"Look, Meghan, this isn't what you..." – Vivian
Wrong move bitch.
Dia start ja mau buka mulut dia trus sa tumbuk tu muka dia macam yang muka dia ni bantal ja. Punya kuat sa tumbuk sampai dia terteriak ba trus jatuh p lantai.
Sepintas lalu ja suma tu berlaku.
"Shit!" –Ivan
Sa dengar Ivan memaki suda tapi punya cepat Isaac p pigang pinggang sebelum sa pun terikut jatuh. Punya sakitttt! Brabis sa tiup2 tu tangan sa. Sakit plak tumbuk orang.
Ivan sempat sambut Vivian sebelum tu pundeh jatuh d lantai. Jatuh2 tu darah d muka c pundeh.
"Damn it honey! I didn't have sex wih her! She came here with a friend for some business arrangement. Are your hurt?" – Ivan
Ivan explain sama sa macam yang apa dia cakap trus bole kasi settle suma masalah. Tapi yang tambah bikin sakit hati sa, sambil dia cakap sma sa, sambil juga tangan dia kasi tenang c pundeh yang masi lagi berlimpangan sna paha dia. PUKIMAKKK!!
YOU ARE READING
UNCONDITIONAL LOVE BY ANIA-GEORGIA LEIGH
Storie d'amore(I DO NOT OWN THIS STORY-Svetlana) Intro ❤ What would u do if u get pregnant at the age of 19 years old? 😱 Baru abis STPM ba, tinggal mau tunggu result ja but when u end up knowing something u shouldn't have, plus with a baby on the way, ur world c...