Part 3

265 15 0
                                    

#unconditionallove

PART 3

"Hunnnn??"

Panik suda Ivan nampak sa depan tu pintu.

"Was it good??"

Sa berjaya juga tanya dia tu soalan walaupun sa rasa sa mau pengsan. The way I ask him didn't even sound like myself.

Mata sa berair-air suda tapi sa masi bole nampak muka Ivan yang panic betul ni bila nampak sa berdiri d depan pintu tu.

Dia ndak cakap pa2. Lama kami bertinguk. Bole nampak muka dia yang betul2 lost suda ni.

Sa plak brabis berpkir apa salah sa sampai Ivan buat sa gini. Wat did i do to deserve this???

Finally, pundeh Vivian broke the silence "Ignore her Ivan, lets go grab a drinks."

Kimakkkkk punya pundeh!!!!

Suda la dia brani cakap gitu, siap offer tu tangan dia lagi ba. Pastu kan dia snap finger lagi ba d depan muka Ivan kunun2 mau kasi sedar dia.

Dia betul2 harap c Ivan trima tu offer tangan dia tuk lari dari situasi kami. Tonsilot punya tondu.

But, my eyes dared him to do it. Kalo betul dia pigang tangan c pundeh tu, sa tarajang dia on the spot trus kasi antuk2 tu kepala dia sna lantai.

Aiii nahhh.. panas suda hati sa ni. Suda la sakit macam rasa mau p mati ja tambah lagi nampak kebuduhan boyfriend ko d depan mata. Correction please, soon to be ex-BF!!!

Dia tidak juga pigang tangan c Vivian. Pastu dia tinguk c pundeh tu trus teriak.

"What the fcuk??" – Ivan

What the fcuk apa plak?? Dia tuju kan tu soalan tuk c pundeh ka atau tuk diri dia sendri?

Hati sa betul2 panas suda time tu. Sakit betul hati sa. Sa ndak bole tahan suda. Napa la suma orang dingar, sa teriak ba trus.

"HOW COULD YOU DO THIS TO ME??"

I barely finished my sentence before i choked on a sob.

"Huhuhuuuu.... y??" makin kuat sa teriak.

"Hunnnnn.." – Ivan

Dia mau p dekat sa. Sa tau dia mau p peluk sa.

"YOU STAY THE HELL AWAY FROM ME!!!" I point my finger to his face.

"Please hunnn... fcuk!! I need to touch u." – Ivan

Ni kali len suda suara dia. Suara kerisauan.

"R u fcuking insane? You lost the right to ever touch me again. I'm nothing to u now IVAN."

Ivan looked completely destroyed and possibly even a little angry that I wouldn't let him come near me, but what gave him the right??

Sa ingat dia masi mau p dekat sa tapi terkejut juga la sa tba2 dia cakap lembut2.

"I'm sorry... please just listen..." – Ivan

"No Ivan!!"

Sa tidak mau dengar suma tu. Sa takut sa lemah kalo sa dengar dia explain. I have to be strong.

Dia tau sa sengaja panggil dia IVAN. Buat apa lagi sa mau Nav Nav sma dia. Sakit ba ni hati. Sa teriak ja, sa ndak peduli suda ramai orang dingar.

Sa terlampau marah betul smpai sa tpaksa berhenti amik nafas.. sa tidak mau bkin tambah malu diri sendri jadi sa tinguk mata dia betul2 tuk explain apa yang sa rasa skrang.

" I hate u Ivan. I don't want to hear anything u have to say to me. I never want to hear the sound of ur voice again!"

Sa tarik nafas lagi sebelum sa continue.

UNCONDITIONAL LOVE BY ANIA-GEORGIA LEIGHWhere stories live. Discover now