Capitolul 1

1K 17 4
                                    

Eram pe facebook si vad deodata un metting in Bucuresti ,la care vine si Max . Dar stai....eu nu locuiesc in Bucuresti,ci in Craiova.Chiar atunci mi-am amintit ca prietena mea f buna sta in Bucuresti si ea ma primeste cu siguranta sa stau,avand o ditamai vila.Mettingul e sambata,azi e joi , deci ar trebui sa plec.Iau geamantanul,pun toate lucrurile de care am nevoie si ma duc in masina ca sa pornesc in Bucuresti.Nu am foarte mult de mers,iar banii nu sunt o problema mare pt mine. Merg aproximativ 3 ore si vad ca nu am multa benzina,ma duc la benzinarie,pun multa benzina ca sa fie plin rezervorul,platesc si ma urc in bolid-ul meu. Ajung in Bucuresti ,facand o mare surpriza Anei . Se bucura f mult,imi da o camera f mare cam cat o garsoniera intreaga .Mergem prin mall , stam in casa ... cand ma uit la ceas deja era tarziu,asa ca ma duc la culcare.Dimeata ma trezesc cu un apel de la iubitul meu,Andrei care vroia si el sa vina la Bucuresti si mi-a zis sa ma uit pe fereastra . Il vad pe el in Ferrari-ul lui decapotabil.Mergem si azi pe afara toata ziua . Ajung acasa ma culc ca maine sa fiu fresh cand plec la meeting.Andrei a trebuit sa plece in Timisoara la rude,asa ca eu am mers singura la meeting. Si Ana a plecat la Iasi,tot la rude. Asa ca am inspchis usa la casa si am plecat. Ajung la meeting,vad youtuberi ,dar cel care s-a uitat drept la mine a fost Max. Eu eram imbracata asa de frumos si cu un machiaj la fel de frumos,incat nu m-a mirat.
  VA URMA CAPITOTLUL 2 AZI ! SUNTETI CURIOSI,NU UITATI SA SCRIETI IN COMMENTARI DACA VA PLACUT !

Dragoste cu Maximilian Ioan ??Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum